Label 10

Home » » SERIUS !! SAHABAT2 BLOGGER HANTU MORFIN CANANG LAWAN TUANKU ?!! DAULAT TUANKU !!

SERIUS !! SAHABAT2 BLOGGER HANTU MORFIN CANANG LAWAN TUANKU ?!! DAULAT TUANKU !!

Written By AAKJ on Sunday, July 8, 2012 | 2:00 PM

Photo: KAKI LALOK TULIS BLOG ?!!

Ujian air kencing yang dijalankan polis terhadap pengendali laman blog pencari hantu mendapati beliau positif dadah jenis morfin.

Jabatan Siasatan Jenayah Johor dalam kenyataan hari ini, berkata ujian air kencing itu dijalankan terhadap Syed Abdullah pada pukul 1.25 petang tadi, di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nusajaya.

"Laporan polis telah dibuat dan kes disiasat Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik IPD Nusajaya di bawah Seksyen 15 (1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952," kata kenyataan itu.

Dua hari lepas, Polis Johor menahan Syed Abdullah yang didakwa mengeluarkan kenyataan yang didakwa menfitnah Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar menerusi laman blognya.

Penangkapan beliau yang turut dikenali dengan gelaran ’Uncleseekers’ bersama seorang wanita, Siti Nadhirah Mohd Zain pada pukul 9.45 malam di Plaza Tol Senawang, Seremban dilakukan anggota polis IPD Nusajaya. - BERNAMA

uncle seeker lokap belasah


"Aku percaya lebih ramai Uncleseekers diluar sana yang tak perlu jaga nama baik parti. Aku juga percaya lebih ramai Uncleseekers diluar sana yang dah meluat dengan perangai Sultan dan Raja-Raja yang tidak menunjukkan contoh yang baik sebagai pemimpin umat Islam. Nak tunggu apa? Kita semua Uncleseekers. Dan apabila seorang Uncleseekers ditahan kerana menyatakan kebenaran….apakah kita hanya duduk diam?" - Media Perak.


AAKJ ; ANDA SEMUA TAFSIR SENDIRI AYAT ANJING-ANJING YANG BENCIKAN INSTITUSI BERAJA INI ...


BACA SINI KALAU NAK TAHU BAB TAAT PADA PEMIMPIN..JANGAN DOK UKUR DENGAN OTOK KITA YANG SEMPIT DAN TAFSIR DENGAN NAFSU IBLIS !! BACA YAAA..BACA DENGAN HATI YANG LAPANG...
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger