Label 10

Home » » EKSKLUSIF !! KETUA PENGARAH AGENSI ATAU PEGAWAI KHAS MENTERI RANCANG JATUHKAN NAJIB ?!!

EKSKLUSIF !! KETUA PENGARAH AGENSI ATAU PEGAWAI KHAS MENTERI RANCANG JATUHKAN NAJIB ?!!

Written By AAKJ on Sunday, July 8, 2012 | 1:00 PM




Ada agensi yang haramkam penggunaan internet kepada staf tanpa alasan kukuh sedangkan agensi itulah antara agensi penting yang menyebarkan maklumat kepada rakyat tentang apa yang Kerajaan BN buat untuk rakyat dan agensi tersebut jugalah menjadi benteng menahan fitnah dari anjing-anjing pakatan haram jadah !!

nak aakj sebut kat sini ke nama agensi tu ? ehhh sori boss..melalut..baca dulu yang Sanggah ni..yang aakj menyusul...;

Rakyat dibawah menjadi hairan bagaimana dokumen itu boleh berada ditangan Rafizi Lembu dan didedahkan oleh bloger pakatan haramjadah tapi kita percaya kepada kecekapan polis yang pasti akan berjaya membawa tali barut ini ke muka pengadilan.Dan kita sedang menunggu siapa dalangnya?

Itu yang paling baru,sebelum ini bocor juga satu Minit Mesyuarat berkaitan FELDA terutamanya membabitkan penyenaraian Felda Global Venture Holding hingga otak para peneroka ada yang berjaya diputarsongsang oleh pembangkang.



Kebocoran maklumat sebegini tidak harus dipandang ringan dan sesiapa sahaja,tidak kira siapa yang terlibat harus dihadapkan di muka pengadilan dan diberikan hukuman setimpal senadainya terbukti mereka menjual maklumat dan hidup kaya raya,bermewahan hingga mampu membina rumah berharga jutaan ringgit(khabarnya ada lift).

Pembocoran maklumat dalaman yang diklasfikasikan dibawah Akta Rahsia Rasmi membuatkan pihak polis menubuh pasukan untuk menyiasat bagi mencari dalang sehingga pembangkang memperolehi segala dokumen-dikumen itu dan polis sudahpun mula menyiasat siapa konduktor tersebut.

Kita juga menjadi hairan bagaimana senarai keanggotaan petugas untuk Ops 2020 (sebelum ini saya sebut Ops Kampus) boleh jatuh ketangan Setiausaha Agung PKR,Saifuddin Nasution dan kerana kebocoran maklumat tersebut Ops ini dihentikan dan Bilek gerakan diarahkan agar ditutup.

Siapa atau agensi mana yang mencatat Minit Mesyuarat Sekretariat itu yang diPengerusikan oleh Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia,Razali Ibrahim?



Adakah kebocoran maklumat ini datang dari Pejabat Perdana Menteri? Datang dari Biro Tata Negara atau Majlis Keselamatan Negara ataupun JASA?Kita bukan mahu prejudis tetapi bila melihat kebocoran maklumat berlaku,kita merasakan ada yang tidak kena dan kalau ini dianggap ringan pasti pihak Polis tidak menubuhkan Pasukan Khas Siasatan yang di ketuai oleh Dato Hadi Ho Abdullah,Timbalan ketua Siasatan Jenayah Bukit Aman.


baca selanjutnya d SANGGAH TOK JANGGUT


AAKJ ; PEJABAT RAIS YATIM PUN WAJAR D BERI PERHATIAN ? ITU TAJUK BARU ENTRI AAKJ AKAN DATANG..MAAF BUKAN NIAT AAKJ NAK SANGGAH TOK JANGGUT !!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger