Label 10

Home » » "NIK AZIZ HANYA SELEBRITI POLITIK.." - MAHFUZ..?

"NIK AZIZ HANYA SELEBRITI POLITIK.." - MAHFUZ..?

Written By AAKJ on Sunday, July 1, 2012 | 10:39 AM



Inilah akibatnya memilih pengangkut beg sebagai Naib Presiden parti. Sampaikan Tok Guru No 1 parti sendiri pun digelar selebriti. Sia-sia sahaja belajar agama sampai India.

Ada orang sokong PAS sebab kononnya hendak mencukupkan solat lima waktu (rujuk Hairie Othman). Ada pula yang sokong PAS sebab hendak kahwin Ustaz (rujuk Abby Abadi).

Tetapi ramai yang masuk PAS untuk ampunkan dosa. Mereka cukup yakin yang barisan "ulama" dalam PAS boleh memberikan syafaat kepada mereka di akhirat kelak setelah puas bergelumang dalam dosa selama ini. Kira jalan short cut untuk ke syurgalah.

Namun kini apabila Naib Presiden PAS sendiri mengesahkan yang Mursyidul Am mereka bukannya ulama' tetapi selebriti politik, apa pula akan jadi dengan mereka yang mencari pengampunan ini semua?!! Bolehkah seorang selebriti politik mengampunkan dosa-dosa pengikut PAS selepas ini dan menjamin tiket syurga?!!

Dan manakah yang lebih baik untuk kita semua sebenarnya; pemimpin Islam yang membela rakyat atau pemimpin politik yang bertaraf selebriti?!!

sumber SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger