Label 10

Home » » KELANTAN !! SULTAN D HERET KE POLITIK JALANAN ?!

KELANTAN !! SULTAN D HERET KE POLITIK JALANAN ?!

Written By AAKJ on Friday, July 6, 2012 | 2:00 PM




Azman berkata, beliau memohon pihak berkuasa menjalankan siasatan memandangkan dakwaan Royalti yang mengaku mendapat sokongan Sultan Muhammad V, justeru mana-mana pihak yang tidak menyokong pergerakan itu secara tidak langsung menderhaka kepada baginda.

"Pada 26 Jun lalu ada satu perhimpunan membabitkan Gerakan Tukar Kerajaan Pas Kelantan (Tukar) dan Royalti di depan pejabat menteri besar di Kota Darulnaim dan ketika itu Royalti menjaja gambar baginda yang mereka dakwa menyokong perjuangan Royalti - kata Azman seperti yang dilaporkan Utusan.

Gambar-gambar d bawah mereka ini jadikan modal bahawa Sultan bersama mereka menuntut apa yang bukan hak mereka..puok ni politikkan segala apa yang boleh sebab kedengaran gema suara rakyat Kelantan untuk TUKAR regim nik aziz yang selama ini tak buat apa-apa pun..

PRU 13 rakyat Kelantan bersedia untuk serahkan Kelantan pada BN !!

 

 


Gabungan Profesional Kelantan Menuntut Royalti, Pendaratan Minyak dan Gas Ke Kelantan !!

Profesionalkah mereka ? atau berselindung d sebalik nama yang gah kononnya mereka golongan terpelajar ? cu perati cara puok ni wat kerja ? BETUL KE EJAAN TU ? 

"ZON INDUTRI PETROLEUM"....INDUSTRI...JADI INDUTRI...kenapa kesalahan yang amat ketara berlaku..tak periksa dulu ? ehh ni nak bagi Sultan sign la weyy..bukan main-main ni...akhirnya Allah tunjuk...kerja manusia yang mengaku dengan bangga mereka PROFESIONAL..terencat juga akhirnya hahahah !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger