Label 10

Home » » FOTO NGERI !! PELAKON MUDA BERSAMA ABBY ABADI BUKA MULUT.....

FOTO NGERI !! PELAKON MUDA BERSAMA ABBY ABADI BUKA MULUT.....

Written By AAKJ on Thursday, July 5, 2012 | 4:00 PM





pagi-pagi abby dah marah..dah tuduh kerajaan BN zalim..dah mula masuk dalam kepala dia doktrin..dah mula pandai cakap ISA..keadilan media..dah mula SETUJU nak tumbangkan Kerajaan BN !!


Asal ceritanya dia seronok beritahu ramai orang pengalaman "hijrahnya"..peringkat awal dia melenting bila d kecoh tang dia masuk pas..



Mungkin..dah seronok agaknya "sharing" kisah hijrah diri..abby mula melekat d pentas ceramah pas dan pas juga amat licik dalam strategi guna manusia..asalkan manusia tu boleh tarik ramai orang ke Perusahaan Ceramah maka yang pasti Tin Milo tidak pulang kosong..kosong..kosong hahahah lagu Najwa Latif !

Abby mula test market ;

“Saya sekarang ini selalu berdamping dengan ustaz-ustaz, jadi saya mengharapkan jodoh saya dengan ustaz jugak...Allahu akbar...taklah...main-main, iklan-iklan...

"Sapa ustaz kat sini...ramai," ujarnya seloroh yang ditujukan kepada para hadirin.

Photo: SHARE & TAG Semula.
Apa yang pencacai & anjing DAP dari PAS kecoh2 pasal Abby Abadi?
hiasan je ni muahaa


Mungkin...hehe mungkin bila abby d beritahu atau telah mula rasai betapa mudahnya "buat duit" dalam pas..hanya perlu cakap apa saja janji d hujungnya boleh jerit takbir maka..adalah upahnya hahaha akhirnya senario baru artis tak laku cari makan, antaranya mengaku;

Sebelum ini Bob Lokman, Dayangku Intan dan Aisyah menyatakan perkara yang sama iaitu dengan memilih bersembang di pentas Pas mereka mampu mendapat ribuan ringgit pada satu malam sahaja ;



Di dalam Pas wang memang mudah dicari satu malam bayaran berpandukan kepada 'crowd' jika penceramah yang agak hebat mampu membawa crowd sehingga 10,000 orang mereka memperolehi sehingga RM1500.00 hingga RM2000.00. 

Wang yang dibayar kepada penceramah juga berdasarkan kepada kutipan derma yang dibuat jika kehadiran yang ramai seperti 10,000 orang kadang-kadang jumlah kutipan mencecah hampir RM15,000.00 dan 10% -20% akan diberikan kepada penceramah dan selebihnya akan dibayar kepada Unit Amal Pas, Tuan rumah yang menganjurkan ceramah tersebut dan simpanan kecemasan untuk PAS kawasan tersebut.

Rakan artis abby yang tak laris d TV tersasul juga sebab sifat atau color bongkak terkeluar dengan sendiri;


pic.twitter.com/8dq7pKNy

Aakj malas nak cerita bab pelakon muda yang d katakan Teman Tapi Mesra abby tu hehe..tajuk aakj memang gitu..tapi kalau aakj terserempak dengan pelakon tu..abby jangan kalut kalu aakj interview dia hehe



10% -20% akan diberikan kepada penceramah dan selebihnya akan dibayar kepada Unit Amal Pas, Tuan rumah yang menganjurkan ceramah tersebut..
nak tahu apa unit penjaga parking ni buat dengan duit habuan tu..mehh sini

baca SINI




MAAFKAN AAKJ...bersambung d siri LEPAS BERZINA TERUS CERAMAH !!

Share this article :

+ comments + 4 comments

July 5, 2012 at 4:42 PM

muahahaha... siot ko ustazah abby dan menteri hairy... kekekke

July 5, 2012 at 5:12 PM

ceh.. puih! dulu aku rasa kesian kat dia ni sebab laki dia tinggai dia. lepaih dia ada balak lain aku rasa nyampah pulak pasal berkepit bukan mahram, pakai seksi seksi plak tu. sekali dia masuk parti sesat, aku rasadouble menyampah, meluat, lugar, loya , semua ada. pui pui pui

July 6, 2012 at 11:18 AM

Asal jadi janda ke masuk PAS, nak cari jodoh gamaknya. Molek benor le Pee A Ass dah jadi Parti Artis-Artis Secondhand. Abby serah borang keahlian Pee A Ass setelah memberi 20 kali ceramah dalam masa 3 minggu. setiap kali ceramah dapat RM1,000.

Hairie Othman diberi RM50,000 untuk 50 kali bagi ceramah PAS. Gamaknya makin tak laku ler Cikgu Mala. Aisyah pun semakin hilang gas dan getah dah lose bila Abby dah mula glamour di kalangan lobai-lobai. walaupun gasnya kurang tapi getahnye masih boleh pakai lagi.

Anonymous
April 26, 2013 at 11:35 PM

mau tumpang tidur rumah abby.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger