Label 10

Home » » ANWAR FITNAH BURUKKAN DS ROSMAH DEMI ALIHKAN ISU LIWAT III ? wOO CILI MASUK SELUAR NI !!

ANWAR FITNAH BURUKKAN DS ROSMAH DEMI ALIHKAN ISU LIWAT III ? wOO CILI MASUK SELUAR NI !!

Written By AAKJ on Wednesday, July 25, 2012 | 12:49 AM


Isu Scorpene ada tangan Anwar. 

Malah semua isu yang memburuk-burukkan Najib dan Rosmah mesti ada kelibat tangan Anwar.

Suatu masa ketika kes liwat sedang berjalan dan meletup pula kes China Doll dan Siam Doll, Anwar pernah memikirkan satu rancangan 'reverse psychology'.

Dia menyedari susah untuk SAF (atau Saf Anti Fitnah) mengenepikan persepsi salahlaku seks anwar kerana walaupun gerak kerja sodomi tidak ada video, visual China Doll terlalu jelas untuk menafikan anwar sebagai seorang yang tidak bermoral.

Rancangannya ketika itu adalah untuk membuat laporan polis kononnya ada seorang anak muda hensem dan sasa memberitahu dia telah diliwat. 

Sebaik saja perkara ini dihebuhkan oleh mesin propaganda BN termasuk blogger, anak muda ini akan ubah kenyataannya. 

Anwar melihat strategi menggunakan PI Bala, bekas SB dan Private Investigator yang pernah digajikan Razak Baginda untuk menjauhkan Altantuya dari mengacau diri dan keluarganya berguna. 

Dalam kes bunuh Altantuya, PI Bala merupakan saksi yang dipanggil untuk beri kenyataan dalam kes pembunuhan Altantuya. 


Dia ada membuat Statutory Declaration atau Surat Pengakuan Bersumpah yang membuat pelbagai tuduhan terhadap Najib dan Rosmah di pejabat PKR.

Kemudian dia telah bertukar kenyataan untuk kata SDnya salah dan dia disuruh. 

Lepas tu dia buat sidang akhbar dan hilang. Baca di Wikipedia sini. Akibatnya tak tentu pasal, isu melibatkan Najib dan Rosmah mendapat perhatian media dan persepsi negatif terhadap mereka. 

Rancangan Anwar untuk membersihkan dirinya dengan persepsi salahlaku seks melibatkan flip flop sama yang mana diharap sebaik saja anak muda itu buat tuduhan bahawa dia dibayar, buat satu laporan polis terhadap Anwar, orang akan meluat dan enggan mahu dengar lagi sebarang tuduhan salahlaku seks terhadap Anwar. 

Mangsa yang Anwar mahu fitnah beli budak ini tiada orang lain kalau bukan isteri Perdana menteri Datin Rosmah Mansor. Dengan sekali lalu, Anwar mahu bunuh dua burung ... salahlaku seksnya dan Rosmah.

Samada rancangan itu telah dilakukan tidak diketahui tapi tidak menolak ia akan digunakan. Oleh itu, baik-baik sapa nak main isu seks. Inilah perangkap yang anwar sediakan untuk sesiapa nak mainkan isu seks. 

Rasanya persepsi Anwar sebagai orang tak bermoral dan melakukan liwat tidak boleh diterukkan lagi kerana ramai sedar ada tak kena dengan penghakiman yang harapkan pembuktian 100% macam bukti di padang mahsyar. 

Bukti untuk mahkamah criminal hanya beyond reasonable doubt atau bukti yang tidak boleh disangkal. 

Mungkin dan ini hanya mungkin saja, kalau video dia tengah sontot jantan, baru rakyat mahu lihat sendiri. Tapi lebih kemungkinan, rakyat akan muak dan isu seks terhadap Anwar boleh backfire. Kalau jejaskan BN di pilihanraya, kamu akan dipersalahkan.

Kalau masih kepala degil nak juga main isu seks, ikut nasihat kami. Siarkan video dan jangan komen dan tuduh sesiapa. Biar rakyat bijak membuat pendangan sendiri.



Selanjutnya anda baca d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

July 25, 2012 at 4:41 AM

Anuwar menjerut lehernya sendiri.

Semua orang tahu tugas isteri PM. Berkaitan kebajikan semata mata. Ini membangkit kebencian rakyat akibat dari hal remeh temeh atau bertaraf kelas kambing dalam politik.

Apabila Anuwar menyerang isteri PM ertinya terserlah kepondanan Anuwar yang suka main belakang. Tidak berani atau tiada telur berdepan dengan Najib.

Anuwar sentiasa mencipta sejarah bodoh untuk dirinya. Belum pernah lagi sesuatu negara itu jatuh apabila isteri PM atau Presiden pada masa itu di serang habis habisan dengan bermotif politik.

Tidak di Indonesia, Thailand atau Filipina. Marcos selepas jatuh baru lah orang kaitkan isterinya dengan keburukannya.

Ada satu etika untuk orang yang bertamaddun iaitu kita tidak pukul, tampar perempuan. Bererti kita bukan lelaki tulin yang sepatutnya melindungi wanita.

Apa yang Anuwar lakukan jelas menunjukkan beliau tiada sifat lelaki tulin. Semua orang pun maklum..

Kerja kerja pengecut memang kegemaran Anuwar. Dia sanggup serang hendap isteri Najib yang tidak berkaitan dengan politik dari berhadapan dengan Najib satu sama satu dengan keris terhunus. Dia takut berhadapan dengan lelaki tulin kerana kelakian dirinya sendiri pun dia sangsikan... ada kelembutan ada feminin. Pejam mata tu bila kena cium hehehehe.

Dia rela main tarik tarik rambut dengan Rosmah kerana naluri kewanitaaan yang menebal pada dirinya.

Gila gila..

Orang dah cakap. Pasal bodoh lah tak jadi PM. Tak faham faham lagi.

July 25, 2012 at 7:04 AM

dia buat hal tapi org lain yg dikaitkan...bukan sekali tapi berkali2..mcm2 cerita dongeng si anuwar buat semuanya kerana nk selamatkan diri sndiri..
dasar PELIWAT MURAHAN...hahaha

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger