Label 10

Home » » AMPUN TUANKU JOHOR !! ADA RAKYAT CABAR TUANKU !! MANA RAKYAT SETIA ?!!

AMPUN TUANKU JOHOR !! ADA RAKYAT CABAR TUANKU !! MANA RAKYAT SETIA ?!!

Written By AAKJ on Friday, June 8, 2012 | 5:00 PM



Sultan sultan cakap mereka ABOVE politik hahahaha yang pi sokong apa ornag politik buat apesal. macam ni nak suruh rakyat hormat sultan. patut la sekarang rakyat dan mula menyampah dengan mereka. kalau pembangkang itu tak betul ini tak betul tapi bila kerajaan yg boleh bagi ape sahaja keturunan mereka nak everything bagus. ISYARAT 1 MALAYSIA adalah isyarat mainan ornag politik.

Maaf cakap la aku takut ke. andai kata apa yang aku taip di atas salah. dan baginda mahu aku mengadap insyaallah aku akan mengadap. no problem. aku bukan macam penyokong umno. menyalak mcm anjing sekali Dato Seri Nizar timbul pucat lesi.macam bapok. andaikata baginda sultan johor mahu aku mengadap anytime. sediakan kenderaan aku datang. tapi ingat kena gentlements. i dont trust anyone or anybody , aku masuk istana hidup dan sihat aku keluar istana pun sihat. sembah sembah sorry bukan aku ok. - Jamil Bin Ismail.

Itulah dia bila melayu islam yang bernama Jamil Bin Ismail menyalahgunakan laman sosial Facebook untuk menghentam Sultan Johor. Perit dan pekatnya bahasa yang digunakan, jelas sekali kenyataan yang dihamburkan menunjukkan Jamil anak Ismail ini tidak berfikir sebelum bertindak.



[baca sumber asal]






aakj ; bukan nak hasut sesiapa..tapi mohon Tuanku lakukan sesuatu..atau mana pegawai Tuanku..mana rakyat Johor yang setia ? nak tengok saja ke ni...atau sekadar hiburan..ishhhhh...
Share this article :

+ comments + 4 comments

June 8, 2012 at 5:39 PM

Nampaknya Jamil Bin Ismail ni sedang menghasut rakyat jelata supaya benci terhadap institusi diraja. Dia juga sedang berusaha untuk menanam perasan memberontak didalam jiwa rakyat agar menyahkan institusi diraja dari Tanah Melayu. Melalui tulisan dia, jelas menunjukkan niat beliau yang berniat jahat dan buruk sangka terhadap institusi diraja iaiatu beliau telah memalukan dan menjatuhkan airmuka ahli2 institusi diraja. Beliau patut dibawa kemuka pengadilan. Beliau patut dicaj dibawah Akta Hasutan dan lain2 bentuk undang2 e sedia ada. Pihak istana dan Sultan Johor tidak perlu menjemput beliau ke istana. Hanya repot polis yang wajar dibuat. Dan pihak istana boleh memulakan tindakan defamasi/saman fitnah terhadap Jami bin Ismail ini.

art

June 8, 2012 at 5:42 PM

ada unsur sabversif didalam tulisan jamil ismail ini. beliau sedang menyebarkan hasad melalui perang saraf ini untuk membangkitkan perasaan benci kepada institusi diraja umumnya dan khususnya kepada Sultan Johor.


art

June 8, 2012 at 7:20 PM

jamil anak ismail tu memanglah laknat . . . kalau tak suka kat sistem beraja kita blah jer lah dari bumi melayu ini . . bahalol pun laknat!!!

June 9, 2012 at 9:29 AM

Orang spt ini jelas sudah menjadi pecacai DAP, rela melakukan apa sahaja demi memuaskan nafsu serakah mereka. Langsung x tau adat dan pentingnya kewujudan kesultanan melayu di bumi bertuah ini. Kalau di zaman kesultanan melaka, habislah riwayat dia nie. elok sgt larh kalau tindakan segera diambik...nyahkan dia dari bumi malaysia ini.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger