Label 10

Home » » FOTO !! LOKASI KUBUR BAYI YANG D GUGURKAN TIAN CHUA D JUMPAI ?!!

FOTO !! LOKASI KUBUR BAYI YANG D GUGURKAN TIAN CHUA D JUMPAI ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, May 15, 2012 | 8:00 PM


Semua rakyat Malaysia nak tahu, apakah benar kes Tian Chua berzina dengan anak pemimpin parti haramjadah hingga mengandung dan gugurkan kandungan itu ?

Kenapa Rpk begitu berani buat pertuduhan malah mencabar Tian Chua supaya 'berhadapan" dengan beliau dan nafikan cerita yang dia bawa itu FITNAH !!

Sudah hampir 3 minggu Tian Chua d asak oleh Rpk dan Tian Chua hanya mampu larikan diri dari isu besar ini !! Siapa kata isu ni kecik ? 

BERZINA..MENGANDUNG DAN BUNUH JANIN yang tidak berdosa !!

Ini pertuduhan Rpk ;


Kenapa Syed Husin sebagai orang Islam berdiam diri ? menurut Rpk..Syed Husin tahu dan "saksi" terhadap kes yang amat serius ini...Syed dah d suap atau ianya berkaitan dengan "orang" yang anwar sayang ?
aakj tanya ni..bukan nak tuduh dan gambar kat atas tu pun sekadar hiasan..kerana aakj masih dok risik dan cari d mana kubur anak yang tak berdosa itu ?



baca yang ni bagi yang belum follow cerita ni ;

Dengan gaya kaki rembat pelacor anwar dok arah agar syed diam saja ?...wooO bersubahat pun berdosa Syed weyyy..

Biasanya kalau manusia yang anwar tak nak tengok dan perlu d delete maka anwar akan buat apa saja walaupun orang tu begitu menghormati beliau..tengok saja berpuluh rakan anwar tinggalkan dan d buang anwar..dia tak heran..tapi kali ni lain macam bila Tian Chua kena dan Azmin Ali kena...huhu tak tidoo malam abang non !!

foto2 anak anwar d sini ;

Aku tak tuduh anak anwar yang d henjut Tian Chua cuma aku minta Tian Chua nafikan secepatnya bahawa bukan anak anwar tapi anak dot dot dot hehee..aku letak gambar anak anwar ni sebab terlalu banyak mereka bersama..kemana saja.."d mana ada dia d situ ada aku" muahahahaha..

Aakj harap sangat sahabat-sahabat UMNO yang tinggal dalam kawasan Parlimen Tian Chua agar segera ke balai polis dan buat report..tak salah kita minta polis jalankan siasatan..kita bukan tuduh..tapi nak kebenaran..dan apa yang d katakan Rpk dapat d nilai !

Kita bukan masyarakat yang menyokong zina dan gugur !! huhu dah macam bunyi tag line himpunan Taik la pula..duduk dan bantah..duduk dan jilat tu yang team aiskrim..ni zina dan gugur..gilOOO !!


Sanggup kita tengok betapa senangnya nyawa ini d bunuh ? masa berzina sedap dia yang rasa sorang..bila tiba jadi begini ajak semua orang supaya buat demo pertahankan dirinya..kononnya ini semua fitnah UMNO dan dia tak bersalah...tolonglah UMNO...buat repot polis !!

ISU MORAL DAH JADI ISU BIASA BAGI GOLONGAN PENZINA INI !!




GAMBAR2 NI AKU LETAK SEBAGAI HIASE JE MUAHAHAHA
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger