Label 10

Home » » MAHASISWA SEKS BEREBUT UMPAN !! OCCUPY DATARAN DIHALAU MAHASISWA ROBOT

MAHASISWA SEKS BEREBUT UMPAN !! OCCUPY DATARAN DIHALAU MAHASISWA ROBOT

Written By AAKJ on Thursday, April 26, 2012 | 4:15 PM



"Kerana Seks & Wang"




Syabas buat Blogger dan jentera maya Pro Kerajaan Barisan Nasional dan juga rakyat Malaysia yang menyebarkan video Klip semalam yang mana memaparkan aksi Berahi pasangan Mahasiswa Pembangkang yang berdemo di Dataran Merdeka.

Dalam video diatas ini satu rakaman video menunjukkan bahawa kumpulan Mahasiswa Robot dan juga kumpulan Occupy telah bertelagah sesama mereka ekoran dari pendedahan yang rakan Blogger keluarkan semalam. Pertelagahan tersebut akhirnya membawa kepada pengusiran kumpulan Occupy keluar dari lokasi khemah yang sebelum ini diduduki Mahasiswa Robot.

Antara punca pertelagahan tersebut adalah kerana wanita hadir disana menjadi rebutan kedua dua belah pihak. Masing masing menunjukkan kejantanan mereka yang menyebabkan berlaku pergaduhan kecil gara gara merebut wanita untuk dibawa masuk ke dalam khemah mereka.

Wang sumbangan pemimpin pembangkang juga menjadi rebutan diantara mereka yang memaksa kumpulan Mahasiswa Robot menghalau kumpulan Occupy kerana mendakwa wang sumbangan adalah untuk Mahasiswa dan bukan untuk kumpulan Occupy.

"Mula Demo Solat Jemaah Di Dataran Merdeka"

Gomo nak maklumkan pada rakyat Malaysia bahawa apa yang berlaku antara kumpulan Mahasiswa dan Occupy ini tidak ubah sepertimana yang mereka Pembangkang PAS,PKR dan DAP lakukan. Lihatgambar diatas yang mana awal demo di Dataran mereka bersolat Jemaah yang kononya menunjukkan kepada rakyat Malaysia bahawa mereka ni semua Alim dan perjuangan mereka adalah atas nama kebenaran. Hakikatnya sekarang ini?

"Sekarang SEKS BEBAS Di Dataran Merdeka"

Solat ntah kemana sebalinya SEKS BEBAS bermaharajalela ditempat mereka sendiri. Inilah permainan yang sama dilakukan oleh pemimpin pembangkang. Cakap itu dan itu tetapi hancur apa yang hendak mereka perjuangkan untuk Rakyat Malaysia.

Apa pun inilah mereka yang sebenar, kerana Wang, Seks maka semuanya akan menjadikan mereka hilang pertimbangan sebagai seorang manusia. Yang untung adalah pemimpin pembangkang kerana dapat memperbodohkan para remaja ini menjadi boneka mereka.

"Ha Ha Ha, Kita Dah Berjaya Bodohkan Mereka"

Yang berpanas, berhujan adalah para anak muda, yang beraircond, berkot pemimpin pembangkang. Syabas le ye anak muda Robot yang sememangnya otak letak dilutut. Hangpa memang senang dan mudah diperbodohkan!

Aksi Panas Mereka Di Dataran Merdeka KLIK DISINI




tq-papagomo



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger