Label 10

Home » » AMBIGA ANWAR TOLAK TAWARAN DBKL BUKTI NIAT JAHAT PADA 28 APRIL.

AMBIGA ANWAR TOLAK TAWARAN DBKL BUKTI NIAT JAHAT PADA 28 APRIL.

Written By AAKJ on Thursday, April 26, 2012 | 4:22 PM




Kegagalan ketamadunan Manusia di Malaysia dipamerkan oleh pihak BERSIH yang diketuai oleh Ambiga. Kegagalan mereka pihak BERSIH yang digerakkan oleh pemimpin Pakatan Pembangkang.

Pihak BERSIH 3.0 menolak tawaran dari pihakj DBKL yang mana memberikan Stadium Titiwangsa dan Stadium Cheras untuk pihak BERSIH mengadakan perhimpunan aman. Ambiga telah menolak tawaran tersebut atas alasan yang kononya mengatakan ianya tidak sempat untuk ditukar kerana sudah terlambat.

Itu lah alasan yang sememangnya tidak masuk akal oleh kita. Jika kita imbas kembali pada minggu lepas pihak DBKL telah pun menawarkan dua Stadium untuk pihak BERSIH melakukan perhimpunan aman. Bukan satu Stadium tetapi Dua Stadium yang mana boleh menampung jumlah kehadiran sekitar 50 ribu orang.

Tawaran yang baik juga dari pihak PDRM telah diberikan kepada pihak BERSIH yang mana pihak PDRM akan membantu BERSIH untuk melancarkan pergerakkan mereka ke Stadium yang telah ditawarkan. Namun itu semua ditolak oleh Ambiga mewakili pihak BERSIH.

Rakyat perlu jelas jika mereka benar benar ikhlas untuk berhimpun secara aman sudah pastinya mereka akan mengambil peluang yang diberikan oleh pihak DBKL, POLIS dalam mengadakan Demo Aman. Inilah peluang buat mereka mendapat layanan yang istimewa dari pihak bertanggungjawap yang belum mereka nikmati sebelum ini.

Tapi sayang segala penawaran yang baik yang bukan sahaja buat Ambiga tetapi buat para penyokong BERSIH telah ditolak begitu sahaja. Mereka sebolah boleh mahukan pertempuran dan ingin memaksa pihak DBKL dan POLIS mengambil tindakan tegas kepada mereka.

Inilah bila Tamadun yang ada pada manusia itu telah hilang yang mana mereka kembali ke zaman yang tidak bertamadun. Pergaduhan, Rusuhan, Keganasan dan sebagainya menjadi pilihan mereka manusia yang tidak berotak seperti Ambiga dan penyokong BERSIH.

Kami rakyat yang cintakan keamanan akan mempertahankan Dataran Merdeka dari dipijak oleh pihak anda BERSIH pada 28hb nanti. Setiap inci Dataran Merdeka akan kami jaga dari dinodai oleh insan yang tidak bertamadun seperti Anwar Ibrahim dan juga Ambiga.



tq-papagomo





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger