Label 10

Home » » FOTO SEKITAR BENDERA BN D BAKAR D SHAH ALAM !! KAMI PETUGAS BN RELA MATI !!

FOTO SEKITAR BENDERA BN D BAKAR D SHAH ALAM !! KAMI PETUGAS BN RELA MATI !!

Written By AAKJ on Tuesday, April 17, 2012 | 4:00 PM


Lagi kes sabotaj dilakukan puak pakatan !

Kira-kira 500 bendera Barisan Nasional yang diletak dibawah Blok 54 Flat Nilam Sari, Jalan Plumbum, Seksyen 7, Shah Alam telah dibakar oleh pensabotaj lebih kurang jam 4 pagi.

Laporan Polis telah dibuat dibalai polis Seksyen 6, oleh Pengerusi penduduk blok 54, Hanipah bin Jantan pada jam 8.49 pagi hari ini.

Laporan polis yang kedua pula dibuat di IPD Shah Alam oleh seorang pemuda MIC, beliau di temani oleh beberapa orang rakan termasuk pengerusi poster BN Parlimen Shah Alam, Hj Azmir M.Zin.

Dalam kejadian sabotaj membakar bendera BN itu, didapati kerosakan kepada saluran paip najis dan juga kabel Astro, manakala piring Astro juga turut disyaki mengalami kerosakan.

Pembakaran bendera BN tersebut juga hampir mengakibatkan flat berkenaan dijilat api.

Sebelum aku ulas lagi tentang kes ini yang didedahkan portal shahalamkini.com, aku share dulu dengan korang gambar-gambar yang diambil dari tempat kejadian.


Apa yang ingin aku katakan dan rumuskan disini... Pakatan ni betul-betul mengamalkan "matlamat menghalalkan cara".

Pada mereka, apa sahaja perlu dilakukan asalkan matlamat mereka tercapai. Kadang-kadang aksi dan tindakan bodoh mereka ini tidak terbendung lagi.

Masakan tidak, beribu nyawa penghuni flat ini tidak dihiraukan asal sahaja 500 bendera BN dapat dibakar. Agak-agak, berapa ye upah pencacai diorang ni dapat untuk bakar 1 bendera ??

Moral ceritanya senang je, nyawa rakyat tidak penting sama sekali jika dibandingkan hasil kerja kreatif balaci mereka ini. Asal dapat bakar bendera BN yang lain-lain tidak penting termasuklah nyawa rakyat !

Sebab itu, dari dulu lagi aku kata bahawa puak mereka ni jenis tak berotak. Jika mereka punya otak, pasti mereka tahu dan dapat fikirkan impak dari setiap yang mereka lakukan.

MEHH SINI :
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger