Label 10

Home » » XKLUSIF ! PETAKA BANJIR !! BALA DATANG BUKAN DALAM BENTUK ZIG ZAG !! OSTAK POLITIK PUNCANYA !!

XKLUSIF ! PETAKA BANJIR !! BALA DATANG BUKAN DALAM BENTUK ZIG ZAG !! OSTAK POLITIK PUNCANYA !!

Written By AAKJ on Thursday, March 8, 2012 | 10:00 PM


KL


AMPANG SELANGOR

Firman Tuhan,
"Kerosakan telah nampak di darat dan di laut kerana tangan-tangan manusia sendiri mengusahakan, supaya Dia merasakan kepada mereka sebahagian daripada apa yang mereka buat, supaya mereka kembali." (30:41)
 

Hasil amanat songsang ini maka ini yang si jahil puok tin milo amalkan :

solat 2 imam..kenduri orang UMNO tak perlu pergi dan segala macam fatwa karut keluar...


Firman Allah,
"Kemudian orang-orang yang membuat kezaliman menukar satu ucapan yang bukan dikatakan kepada mereka; maka Kami menurunkan kepada orang-orang yang membuat kezaliman kemurkaan dari langit kerana kefasiqan mereka." (2:59)

 
cerita ni ada kat sini ;




Firman Allah,
"Kami akan menurunkan kepada penduduk bandar raya ini kemurkaan dari langit kerana mereka berbuat kefasiqan." (29:34)

 MENYEMBUNYIKAN AYAT ALLAH
 (ehsan pejuang bangsa)

Kita dapati ramai dikalangan pemimpin parti PAS mengakui diri mereka sebagai ustaz atau ulama termasuklah ustaz yang diimport dari DAP tetapi mereka sengaja menyembunyikan ayat-ayat Allah untuk kepentingan politik mereka. Sebagai contoh mereka sering melaungkan ayat 144 dari Surah An Nisaa

سُوۡرَةُ النِّسَاء
يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ لَا تَتَّخِذُواْ ٱلۡكَـٰفِرِينَ أَوۡلِيَآءَ مِن دُونِ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ‌ۚ أَتُرِيدُونَ أَن تَجۡعَلُواْ لِلَّهِ عَلَيۡڪُمۡ سُلۡطَـٰنً۬ا مُّبِينًا (١٤٤) 
 Surah An-Nisa

Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu? (144) 
Dan sebahagian daripada ayat 28 Surah Ali Imran:

سُوۡرَةُ آل عِمرَان
لَّا يَتَّخِذِ ٱلۡمُؤۡمِنُونَ ٱلۡكَـٰفِرِينَ أَوۡلِيَآءَ مِن دُونِ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ‌ۖ وَمَن يَفۡعَلۡ ذَٲلِكَ فَلَيۡسَ مِنَ ٱللَّهِ
 Surah Al-Imran

Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah dia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, (28)
Dengan tujuan, agar pengundi akan mengundi calun dari parti PAS bila calun dari parti lawan terdiri dari bukan Islam. Mereka sengaja menyembunyikan sambungan ayat 28 surah Ali Imran :
                                            سُوۡرَةُ آل عِمرَان
فِى شَىۡءٍ إِلَّآ أَن تَتَّقُواْ مِنۡهُمۡ تُقَٮٰةً۬‌ۗ وَيُحَذِّرُڪُمُ ٱللَّهُ نَفۡسَهُ ۥ‌ۗ وَإِلَى ٱللَّهِ ٱلۡمَصِيرُ (٢٨
Kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu) dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu) dan kepada Allah jualah tempat kembali. (28)
Parti PAS juga tidak pernah memberi tahu pengundi-pengundi teantang ayat 72 Surah Al-Anfaal kecualilah ketika mereka hendak membuat pakatan dengan DAP.

سُوۡرَةُ الاٴنفَال
إِنَّ ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَـٰهَدُواْ بِأَمۡوَٲلِهِمۡ وَأَنفُسِہِمۡ فِى سَبِيلِ ٱللَّهِ وَٱلَّذِينَ ءَاوَواْ وَّنَصَرُوٓاْ أُوْلَـٰٓٮِٕكَ بَعۡضُہُمۡ أَوۡلِيَآءُ بَعۡضٍ۬‌ۚ وَٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ وَلَمۡ يُہَاجِرُواْ مَا لَكُم مِّن وَلَـٰيَتِہِم مِّن شَىۡءٍ حَتَّىٰ يُہَاجِرُواْ‌ۚ وَإِنِ ٱسۡتَنصَرُوكُمۡ فِى ٱلدِّينِ فَعَلَيۡڪُمُ ٱلنَّصۡرُ إِلَّا عَلَىٰ قَوۡمِۭ بَيۡنَكُمۡ وَبَيۡنَہُم مِّيثَـٰقٌ۬‌ۗ وَٱللَّهُ بِمَا تَعۡمَلُونَ بَصِيرٌ۬ (٧٢) 
Surah Al-Anfal

Sesungguhnya orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad dengan harta benda dan jiwa mereka pada jalan Allah dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), mereka semuanya menjadi penyokong dan pembela antara satu dengan yang lain. Dan orang-orang yang beriman yang belum berhijrah, maka kamu tidak bertanggungjawab sedikitpun untuk membela mereka sehingga mereka berhijrah dan jika mereka meminta pertolongan kepada kamu dalam perkara (menentang musuh untuk membela) agama, maka wajiblah kamu menolongnya, kecuali terhadap kaum yang ada perjanjian setia di antara kamu dengan mereka dan (ingatlah) Allah Maha Melihat akan apa yang kamu lakukan. / (72) 
Sebagai catatan, ayat dari Surah Al Anfaat dan sambungan ayat surah An Nisaa memberi kelonggaran untuk melantik orang bukan Islam sebagai pemimpin sekiranya ada siasah atau muslihat. Dalam konteks di Malaysia, sebagai contoh, dibolekan memilih calun Wakil Rakyat dari bukan Islam asalkan Perdana Menterinya adalah orang Islam.


Apa yang jelas selama ini mereka:


~Mengkafirkan sesetengah pengundi Islam, yang mengundi calon bukan Islam.
~Mengkafirkan orang UMNO kerana bekerjasama dengan MCA dan MIC.


Meskipun mereka sebagai ahli agama, tahu kewujudan ayat tersebut namun kerana kerakusan mereka dalam politik, mereka sanggup menyembunyikan ayat Allah SWT. Dan perbuatan ini adalah amat terlarang seperti yang tercatit dalam surah Al-Baqarah ayat 159:

سُوۡرَةُ البَقَرَة
إِنَّ ٱلَّذِينَ يَكۡتُمُونَ مَآ أَنزَلۡنَا مِنَ ٱلۡبَيِّنَـٰتِ وَٱلۡهُدَىٰ مِنۢ بَعۡدِ مَا بَيَّنَّـٰهُ لِلنَّاسِ فِى ٱلۡكِتَـٰبِ‌ۙ أُوْلَـٰٓٮِٕكَ يَلۡعَنُہُمُ ٱللَّهُ وَيَلۡعَنُہُمُ ٱللَّـٰعِنُونَ (١٥٩) 
Surah Al-Baqara

Sesungguhnya orang-orang yang menyembunyikan apa yang telah Kami turunkan dari keterangan-keterangan dan petunjuk hidayat, sesudah Kami menerangkannya kepada manusia di dalam Kitab Suci, mereka itu dilaknat oleh Allah dan dilaknat oleh sekalian makhluk. (159) 

ni akhlak pemimpin mereka !!





"Dan Teriakan mengambil mereka pada waktu matahari terbit," (15:73). 

"Dan Kami menghujani mereka dengan suatu hujan; maka perhatikanlah kamu bagaimana kesudahannya orang-orang yang berdosa." (7:84) 

"adalah buruk hujan orang-orang yang diberi amaran." (26:173)
"Kami mengutuskan kepada mereka angin ribut yang mengandungi batu," (54:34) dan,

"Maka apabila perintah Kami datang, Kami menterbalikkan yang atasnya ke bawahnya, dan menghujaninya dengan batu-batu daripada tanah liat yang dibakar, bertubi-tubi," (11:82). 





Ketiga-tiga hakim MAHKAMAH PERSEKUTUAN bersetuju terjadi AKTIVITI LIWAT antara Anwar, Sukma dan Azizan, tetapi Anwar dibebaskan kerana masalah teknikal.


11. Kesimpulannya pada asas ketiga-tiga hakim BERSETUJU terdapat bukti AKTIVITI MELIWAT antara Anwar, Sukma dan Azizan tetapi MAHKAMAH PERSEKUTUAN membebaskan Anwar pada 2 September 2004 atas alasan TEKNIKAL



AAKJ; MAKSIAT ZINA DAN ARAK BERTAMBAH DENGAN MENDADAK D SELANGOR..ALLAH HANTAR BALA DAN YANG KENA BUKAN SETAKAT KEPADA PEMBUAT DOSA TAPI YANG TAK BUAT APA PUN KENA...BUKAN ZIG ZAG..!!

bersambung....pergh lama tak ceramoh nih hehe

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger