Label 10

Home » » SIDANG DUN SELANGOR !! KANDUNGAN "BBM" SPEAKER TOLOL D DEDAHKAN !! RAKYAT TERTIPU !!

SIDANG DUN SELANGOR !! KANDUNGAN "BBM" SPEAKER TOLOL D DEDAHKAN !! RAKYAT TERTIPU !!

Written By AAKJ on Wednesday, March 28, 2012 | 6:00 AM


alt

SHAH ALAM, 27 Mac - Sidang DUN Selangor hari ini menyaksikan barisan pembangkang bertindak keluar dewan awal kerana tersebarnya satu sistem pesanan ringkas (SMS).
Penyebaran SMS itu didakwa dibuat oleh Speaker kepada Exco-Exco. Walaubagaimanapun ianya terlepas ke pihak pembangkang. 

 

Adun Sg Burong dalam sidang media bersama barisan pembangkang yang lain membacakan kembali antara teks SMS berbahasa Inggeris tersebut. " This is possibly the last winding up sessions for exo, opportunity should be fully used to talk about our success in the past 4 years like whay Yaacob is doing now." 
Tambah YB Adun Kuang pula, "Speaker menghantar SMS kepada exco. Kita dapat daripada exco pagi tadi. Jelas, Speaker 'buyers' ". 

Sehubungan dengan itu, Tuan Speaker menjelaskan kepada pemberita dalam sidang media berasingan. Beliau kesal dengan Adun yang ketandusan isu, 

"Sedangkan apa yang penting disini adalah penggulungan". Tambahnya lagi, ini membuktikan hubungan UMNO dengan JATI adalah akrab. 

Beliau juga secara terbuka meminta maaf kepada semua exco kerana hal ini. Jelasnya, kesilapannya yang tidak membuang nama Dato' Dr Hasan Ali sebagai Exco (senarai nama dalam telefon pintar Blackberry). 

Beliau secara peribadi tidak sampai hati untuk 'rename' nama Adun Gombak Setia itu kerana hubungan mereka berdua masih baik. Berkenaan SMS yang menjadi ketidakpuasan hati pembangkang itu jelasnya, ia adalah 'broadcast message' kepada semua exco.

sumber ;

kat sini pun ada ;



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger