Label 10

Home » » POLIS BERLAKON DALAM VIDEO LUCAH ?!! wOO SERUPA SAPA NIH ?!!

POLIS BERLAKON DALAM VIDEO LUCAH ?!! wOO SERUPA SAPA NIH ?!!

Written By AAKJ on Thursday, March 15, 2012 | 6:00 AM

2 orang polis yang tidak mengetahui ada pengambaran filem video lucah secara rahsia dilakukan telah termasuk sekali dalam video dan menyebabkan mereka akan dibuang kerja.

2 orang polis itu dikatakan telah meraba pelakon video lucah di kawasan parking lot tanpa menyedari ada kamera sedang merakam aksi wanita itu.

Kejadian itu memalukan jabatan polis kerana video sudah tersebar luas dan pihak atasan mempertimbangkan buang kerja sebagai hukuman.




Hahaha yang mangkok sorang ni masih nak berdalih ? pakar video pun dah sahkan itu video tulin dan bukan impose !!


 

 

KUALA LUMPUR 13 Mei – Polis mengesahkan rakaman video seks membabitkan pelaku didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah tulen setelah pasukan itu mendapatkan khidmat pakar pengimejan video dari luar negara dipercayai Amerika Syarikat (AS).
Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Khalid Abu Bakar berkata, tiada keperluan undang-undang untuk pihaknya mendedahkan pelaku di dalam video terbabit.
Beliau juga enggan mendedahkan siapa pakar luar terlibat.
“Kalau ada keperluan undang-undang kemudian hari, kita akan hebahkan. Kalau dah video itu sahih, yang lain-lain tuan puan buat andaianlah.
“Kita sudah kenal pasti orangnya dan diperkukuhkan lagi dengan laporan pakar-pakar luar cuma kita tidak mahu serta tiada keperluan untuk menghebahkan siapa (pelaku),” katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman di sini hari ini.
Tambah Khalid, laporan pakar luar yang diterima pihaknya mengukuhkan video itu adalah tulen dan bukan merupakan teknik superimpose (pertindihan).
Beliau memberitahu, siasatan kes berkenaan kini pada peringkat akhir dan pihaknya akan berbincang dengan Peguam Negara dalam waktu terdekat.
“Kita akan membawa kertas siasatan ini kepada pihak Peguam Negara dan kita akan tengok kalau ada apa-apa arahan untuk melengkapkan semula kertas siasatan tersebut,” katanya.
Ditanya tindakan terhadap individu yang memuat naik video itu di laman Youtube, Khalid mengakui mempunyai kesukaran mengenal pastinya kerana ia dilakukan di luar negara.
Namun, jelas beliau, pihaknya bersama-sama dengan Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) sedang berusaha menjalankan siasatan.
Ditanya sama ada Anwar akan didakwa membuat laporan polis palsu sekiranya Ketua Pembangkang itu merupakan individu di dalam video seks terbabit, Khalid berkata, pihaknya akan menelitinya -utusan




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger