Label 10

Home » » KES ZINA SWISS !! AKTIVITI 6 BULAN BADROL AMIN DENGAN BINI ORANG D DEDAHKAN ?!!

KES ZINA SWISS !! AKTIVITI 6 BULAN BADROL AMIN DENGAN BINI ORANG D DEDAHKAN ?!!

Written By AAKJ on Friday, March 9, 2012 | 3:00 PM


"Faizal yang merupakan suami kepada wanita berkenaan dipercayai terlibat dalam rancangan untuk memerangkap saya.

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya kepada mStar.

Apakata suami wati ;

Saya syak isteri saya mempunyai hubungan sulit dengan Badrolamin sejak 6 bulan yang lepas, sebab itu saya mengekorinya ke Kuantan dan seterusnya ke hotel Swiss Garden 


Kalau d lihat dari kenyataan badrol untuk membersihkan namanya yang jijik ini maka tiada cara lain yang dia boleh buat selain dari meniru skrip semua sahabat beliau yang ada masalah mental dan bernafsu dengan bini kawan sendiri..

Kenapa berdalih dan memburukkan orang lain..rakyat tidak bodoh untuk lihat dari SUDUT yang paling mudah..kenapa berjumpa d bilik ? kalau ada masalah sekali pun kenapa tidak d lobi !!

Kenapa sanggup datang jam 3 pagi..perjalanan dari Rompin bukan 5 atau 10 minit..ianya hampir 3 jam..apalagi waktu malam..ada kawasan yang ada lembu berkeliaran d tepi jalan..

Rakyat dah muak dengan cara pemimpin pakatan tolol cuba alihkan dosa mereka kepada sudut salahkan UMNO BN !!

Rakyat juga nak tahu..di mana bini no 1 dan no 2 ketika itu kerana menurut sumber dari puok depa ..keduanya ada d kuantan..d hotel mana badul letakkan kedua bininya itu ??

Badrul sampai sekarang tak buat laporan polis bahawa dia d pukul oleh 20 orang teman-teman suami kepada pasangan khalwatnya..kenapa tak ke balai ?? Rakyat masih menunggu !!

inafiona..bini No2 badrul..dia ada d kuantan semasa kejadian ? Hotel lain ?

Rujuk pengakuan Faizal..suami wati..pasangan yang d tangkap bersama badrul ;


Aku nampak badrol nak sucikan dirinya dengan salahkan UMNO BN tak menjadi..kalau betul pemimpin UMNO yang call ayah wati maka dedahkan hasil perbualan dan kalau nak betul-betul sucikan jijik zina ini maka minta SYARIKAT TELEKOMUNIKASI dedahkan segalanya..butiran rakaman suara badrul..pemimpin umno..faizal..wati..semua sekali..selama 6 bulan !!

Kalau pun benar wati ada pertalian keluarga dengan Bini No 1 badrul maka itu bukan bermakna lesen untuk mereka berjumpa d tempat yang boleh menimbulkan syak dan fitnah..

Khalwat ni bukan zina..ianya mukaddimah zina...takkan yang ni pun aku nak sekolahkan badrul atau badrol nak menipu seluruh rakyat Malaysia ?!!

Baca betul-betul takrif KHALWAT di bawah ini ;




AAKJ ; mohon bini No 1 dan No 2 buat pengakuan bersumpah laknat bahawa mereka TIADA d Hotel lain d Kuantan !! 

bersambung..Bini No 1 ; Queen Control !!


Share this article :

+ comments + 3 comments

March 9, 2012 at 3:45 PM

Apakata kita kasi dedah perbualan talipon dan sms mereka selama 6 bulan itu diantara Ustaz Badigol ini dengan isteri Faizal ini... ada tak ungkapan sayang dan abang rindu ler...apa ler...heheheh mesti gelabah ustaz badigol nie...ustaz berapa no hp you...nak semak kat telco company..hehehe

March 9, 2012 at 4:40 PM

tu la dia bos..kalau faizal nak kita uruskan hehe

March 10, 2012 at 4:29 PM

Serban, kopiah, janggut, mulut manis cakap pasal agama...itu semua tidak mencerminkan iman seseorang...kadang-kadang jadi hipokrit untuk menarik penyokong...macam orang munafik di zaman Rassullah...wassalam.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger