Label 10

Home » » JABATAN AGAMA MELAKA TANGKAP BINI ORANG DGN PASANGAN TANPA BAJU !! KENAPA ADA GAMBAR ? BAHALOL AMIN TIADA GAMBAR ?!!

JABATAN AGAMA MELAKA TANGKAP BINI ORANG DGN PASANGAN TANPA BAJU !! KENAPA ADA GAMBAR ? BAHALOL AMIN TIADA GAMBAR ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, March 21, 2012 | 4:00 PM

 

Metro melaporkan.., seorang wanita yang juga isteri orang ditemui dalam keadaan mengaibkan apabila berpelukan dalam telanjang bulat dengan teman lelakinya dalam bilik di sebuah rumah Kampung Baru Lendu, Alor Gajah Melaka, pagi kelmarin.

Lebih memalukan apabila kejadian kira-kira jam 8.15 pagi itu disedari pemilik rumah berkenaan, Sutini Hamzah, 61, bersama anak lelakinya, Ainol Adnan, 38, yang datang ke rumah itu selepas dimaklumkan jiran mengenai tindakan sepasang kekasih tidak dikenali menginap di rumah mereka tanpa kebenaran.


SOP JAIP ?

 

Sebenarnya bukan kes itu yang aakj nak dedahkan sebenarnya..yang nakk sangat aakj dedahkan ialah SOP jabatan agama d seluruh negeri nampaknya sama..seakan sama tentang adanya JURU GAMBAR !!

Juru gambar "still" kamera dan video kamera..seolah-olah menjadi satu kewajipan bila operasi serbuan d buat..

Isunya..kenapa kes bahalol amin dan wati sepi..apa sebenarnya yang ingin d "persembahkan" oleh Jabatan Agama Islam Pahang ?..mana gambar ? mana rakaman video ?

Lagi sekali Aakj tak nak masuk campur urusan JAIP cuma lagi lama JAIP sepi tanpa kata maka persepsi rakyat akan bertambah negativ...tup tup bahalol amin lepas hehe

SOP JABATAN AGAMA NEGERI LAIN !!

 

DETAIL SOP ;

AAKJ TERASA LAIN MACAM JE NI HEHE...


Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 21, 2012 at 4:05 PM

Kononnya nak jaga air muka dan maruah yang sebenarnya dah lama busuk dek perbuatan dan ceramah longkangnya. Dok mengata dan gelakkan orang lain tak zip seluar.. padahal seluar sendiri dah terlondeh... Ameekkow Ostat Celop.

March 21, 2012 at 9:28 PM

AAKJ...agaknya laaa...Pejabat Agama Pahang nak tunggu Blogger ramai ramai cerita hal ni dalam Blog masing masing kot...atau nak kita mencarut tentang Pejabat Agama...jangan laa plak orang ramai berangapan yg ada Pencacai PKR dalam tuuu....dah lama aku tunggu statement dr Pejabat Agama Pahang niii...!!! ciiiiiisssssss

March 21, 2012 at 9:32 PM

MINTA PEWARIS WASIAT DAN SAHABAT LAIN "TEKAN" SIKIT JAIP..HEHE

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger