Label 10

Home » » TERKINI !! GURU WANITA D TANGKAP KHALWAT JAM 3 PAGI JUGAK !!

TERKINI !! GURU WANITA D TANGKAP KHALWAT JAM 3 PAGI JUGAK !!

Written By AAKJ on Tuesday, March 20, 2012 | 10:30 PM

 
hiase

Seorang guru wanita berusia 33 tahun mengambil kesempatan cuti persekolahan ‘menetap’ bersama teman lelakinya yang juga duda anak dua berusia 28 tahun sebelum kedua-dua mereka dicekup penguat kuasa Jabatan Agama Islam Negeri Sabah (JHEAINS) di sebuah rumah di Kampung Unggun Jaya Menggatal, di sini, kelmarin. 

Dalam serbuan jam 3 pagi, lelaki berkenaan yang hanya bertuala mengaku teman wanitanya berada di bilik dalam rumah berkenaan secara berasingan, namun pemeriksaan menemui pakaian dan MyKad milik duda berkenaan di dalam bilik guru terbabit.Terdahulu, sepasukan penguat kuasa JHEAINS mendapat maklumat awam berlaku kegiatan tidak bermoral di rumah lelaki berkenaan sebelum melakukan intipan. 

Sebaik mengesan kehadiran wanita di rumah berkenaan, penguat kuasa mengetuk pintu dan memberi salam sebelum dibuka seorang gadis dipercayai adik lelaki terbabit.Ketika pemeriksaan, lelaki berkenaan ditemui berada di bilik berasingan dengan bertuala dan menafikan ada membawa wanita ke dalam rumah.Namun, penguat kuasa menemui seorang wanita berada dalam bilik dan mengaku tunang lelaki terbabit. 

Bimbang tembelangnya pecah, lelaki berkenaan memberi alasan mereka akan berkonvoi keesokan hari dan wanita itu yang berasal dari Pitas terpaksa bermalam di rumahnya.Pemeriksaan dalam bilik wanita itu menemui barang milik lelaki berkenaan sebelum kedua-dua mereka dibawa ke Balai Polis Alam Mesra untuk membuat laporan.

 Penolong Ketua Penguat Kuasa Agama JHEAINS, Khamis Jamil berkata, pihaknya sering menerima aduan mendakwa wanita yang juga seorang guru sekolah rendah sering mengunjungi rumah teman lelakinya terutama pada hujung minggu.“Soal siasat mendapati duda itu sering berkunjung ke rumah teman wanitanya di Pitas,” katanya. 



tq ; http://beliabangkit.blogspot.com/2012/03/guru-muda-ditangkap-khalwat.html

AAKJ ;


Gambar d atas tu bukannya ada kaitan dengan cerita cikgu pempuan yang d tangkap tu..sekadar nak sahabat-sahabat menilai dengan kes ostak bahalol amin yang d tangkap dengann wati, bini kawannya sendiri haha


Kenapa tangkapan bahalol amin tiak d siarkan gambar ?kenapa gambar kat atas tu siap masuk dam bilik lagi !!


Gambar tangkapan d atas tu ini cerita sebenarnya ;


 
SIAD officers taking down a statement from the special officer to the assistant minister (right) while his partner covered herself when caught together inside a budget hotel room in Putatan yesterday.


The 53-year-old officer, who claimed to be a widower, and his partner were nabbed by the Islamic Affairs Department (SIAD) enforcement personnel at a budget hotel here around 1am.

According to SIAD enforcement officer Mohd Noor Kasah, the couple admitted to the activity because the woman’s family did not approve their relationship.
It is believed that the couple has been in a relationship for about a year and was sleeping inside a room of the budget hotel when they were arrested.

“During the raid, our personnel knocked the room door a few times and waited for almost an hour before the man finally opened the door, properly dressed while the woman was in bed,” said Mohd Noor.
The couple was detained and taken to the SIAD headquarters for further action.



Baca berulang kali kalau tak paham dan kes ini juga berprofail tinggi..tapi kenapa ada d tunjukkan gambar semasa tangkapan ?? apa hebatnya bahaolo amin yang sampai hari ni tida sekeping pun gambarnya d tunjukkan semasa tangkapan ? aakj dah tanya banyak kali ni...

Adakah SOP tangkapann JAIP dan JHEAINS tak sama ? Bagaimana dengan SOP negeri Kelantan ;

 




Ini SOP Selangor ;

 


Banyak lagi kalau aakj nak letak SOP atau Standard Operating Procedure yang melibatkan jabatan agama Islam yang lain bagi seluruh negeri d Malaysia !!


sambung...sop pahang yang sebenar...
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger