Label 10

Home » » FOTO BUKTI !! ORANG ISLAM D SELANGOR NAK KEBUMIKAN JENAZAH PUN SUSAH ?!! ORANG KAFIR TAK BENARKAN ?

FOTO BUKTI !! ORANG ISLAM D SELANGOR NAK KEBUMIKAN JENAZAH PUN SUSAH ?!! ORANG KAFIR TAK BENARKAN ?

Written By AAKJ on Thursday, March 29, 2012 | 6:00 AM


Sebidang tanah seluas 5.5 hektar telah disediakan pemaju untuk dijadikan tanah perkuburan Islam dikawasan Kota Kemuning Shah Alam dan sekitarnya.

Setelah bertahun-tahun penduduk Islam yang menghuni kawasan tersebut masih tidak dapat menggunakan kubur itu untuk urusan pengkebumian jenazah kerana ditentang penduduk bukan islam.

MBSA dan pemimpin setempat masuk campur tapi tidak dapat menyelesaikan masalah hingga diheret ke mahkamah oleh 147 orang penduduk bukan islam Kota Kemuning dan Kemuning Greenville.

Lain pula untuk bukan Islam.

Tanah perkuburan bukan islam yang dibangunkan secara haram untuk tujuan komersial dan tidak perlu bayar premium tanah di Shah Alam. Inilah pentadbiran Majlis Bandaraya Shah Alam yang dikuasai Ronnie Liu.





Ini berlaku di sebidang tanah yang seluas 49 ekar di Seksyen U14 Shah Alam yang telah dibangunkan oleh dua buah syarikat swasta untuk dijadikan tanah perkuburan bukan islam, dimana lubang-lubang kuburnya dijual dengan harga-harga tertentu.

Baca sepenuhnya di Sel13.com sini

Mereka menuntut sama rata tapi sebenarnya menindas kita. Masih lagi nak undi Pakatan Rakyat? Mati pun susah, jangan cerita hidup kita sudah ditindas



ADUSSS..MARI BACA SINI ;


http://theunspinners.blogspot.com/2012/03/nak-kuburkan-si-mati-islam-pun.html
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger