Label 10

Home » » BUKTI VIDEO !! WAKIL RAKYAT SELANGOR HANYA BERFACEBOOK..BBM, SMS & TIDOOR D SIDANG MASALAH RAKYAT !! part 2

BUKTI VIDEO !! WAKIL RAKYAT SELANGOR HANYA BERFACEBOOK..BBM, SMS & TIDOOR D SIDANG MASALAH RAKYAT !! part 2

Written By AAKJ on Thursday, March 29, 2012 | 10:00 AM

Kecoh di dalam dewan sidang Undangan Negeri Selangor apabila Pembangkang iaitu Barisan Nasional bertindak keluar dari dewan kerana membantah tingkah laku yang boleh dikatakan tidak bermoral dilakukan oleh Speaker Dewan yang dari Kerajaan Negeri.

Puncanya kerana BBM yang telah dihantar oleh Speker kepada semua barisan Exco dengan arahan arahan tertentu yang menunjukkan satu Game Plan yang dilakukan walaupun didalam dewan yang mulia.

Apa kata Speaker berhubung pekara tersebut? Mari kita layan penjelasan yang diberikan oleh Tuan Spekaer yang tidak bermoral ini:


Hebat bukan? Sudah salah tetapi masih menyalahkan UMNO dalam pekara ini. Inilah sebenarnya mentaliti pemimpin pembangkang yang akan menyalahkan UMNO setiap kali musibat menimpa mereka.

Penjelasan yang diberikan oleh Spekar bahawa beliau masih menggangap Yb Hassan Ali sebagai EXCO dan BBM tersebut dihantar kepada beliau sebenarnya satu Penipuan kerana ingin menutup malu bahawa beliau sebenarnya tidak KEMASKINI senarai Exco dalam Blackberry Massenger beliau. Oleh kerana itulah YB Hassan Ali mendapat BBM dari Speaker yang terbukti melakukan pekara yang keji dalam dewan yang mulia.



story detail ; http://www.papagomo.com/2012/03/speaker-dun-selangor-akui-beliau-hantar.html





mehh baca sini :



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger