Label 10

Home » » EKSKLUSIF !! LANUN SAMPAH SELANGOR SUDAH D KENALPASTI ?!! siri pengenalan..."4 Lanun"

EKSKLUSIF !! LANUN SAMPAH SELANGOR SUDAH D KENALPASTI ?!! siri pengenalan..."4 Lanun"

Written By AAKJ on Friday, March 9, 2012 | 10:00 AM




Ketika rakyat Selangor menderita dengan masalah sampah yang memungkinkan 1001 macam penyakit bakal melanda..ada beberapa orang sedang menikmati hasil "sampah" ini dengan pendapatan mencecah hampir 1 juta ringgit sebulan ??

Hasil yang mereka perolehi dari tender yang d songsangkan ? atau hasil dari mereka mengatur tender ? atau hasil dari mereka monopoli keseluruhan projek angkut sisa pepejal d Selangor ? woO yang mana satu ni ??

Semalam laporan polis telah d buat oleh Ngo ;



Apa yang tersurat dan tersirat tentang kejelekan Kerajaan Sampah mengurus tadbir negeri Selangor makin terbongkar bila terlalu banyak isu rasuah terbongkar dengan sendiri..kenapa aku kata terbongkar sendiri ? sebab hasil haram kegiatan mereka d ceritakan sendiri d kalangan mereka..tak perlu BN atau UMNO nak korek...mereka yang tertipu akan datang dan bercerita dengan sendiri !!

Perasan kenapa aakj letak gambar 4WD Porche Cayenne yang baru d atas ?? hehe aakj bukan jenis letak saja..itu antara kereta milik salah seorang 4 Lanun sampah yang memonopoli projek angkut sampah dalam PBT Selangor..dengar2 PBT yang besar-besar hampir keseluruhan d sakaunya !!
(tu bukan kereta dia yang betul..tu sebiji apa yang dia pakai)

Kononnya ahli majlis yang banyak d monopoli oleh puok dap..ehh ye ke ? perkenalkan sistem zonning..setiap kontraktor hanya dapat 1 zon sahaja..itu atas paper bolehlah cerita..tapi 4 Lanun Sampah ni..hampir 90% zon mereka kuasai !!


Ini inbox yang aakj terima dari salah seorang staff PBT yang dah muak dengan "game" kotor 4 Lanun Sampah ini ;

...."INI BUKAN CERITA POLITIK...TAPI CERITA KERAKUSAN ORANG ORANG YANG DIBERI AMANAH DALAM MEMILIH SYARIKAT YANG LAYAK BAGI TENDER KUTIPAN DAN PEMBERSIHAN DI PBT XXX DENGAN NILAI JUTAAN RINGGIT DAN TENDER TERSEBUT SELAMA 3 TAHUN + 2 TAHUN....DARI ADUAN SEBAHAGIAN BESAR KONTRAKTOR YG GAGAL (WALAUPUN LAYAK) MENYATAKAN TIGA KEPALA UTAMA YG MENGUASAI PEMBERIAN TANDER INI ADALAH...LANUN YANG AAKJ LABELKAN AWAL SEBAGAI Mr P..Mr H..Mr Z & DATO B !!..."


Itu sebahagian dari maklumat awal aakj terima..masih sedang siasat katanya..cuma dari gema kontraktor-kontraktor yang kecewa dengan 3 Lanun ni maka dapatlah sikit info betapa hebatnya kehidupan harian mereka..sebelum balik rumah..mereka bertiga singgah lepak kat mana-mana hotel 5 bintang dulu untuk minum petang..perghHH !!

Mudah-mudahan sedikit je masa lagi maka pembongkaran siapa d belakang 4 Lanun Sampah akan d ketahui..aakj bukan saksi..aakj hanya sampaikan apa yang rakyat selangor wajib tahu..

Esok lusa aakj cuba siarkan hasil temubual dengan mantan kontraktor yang d aniaya..mereka mungkin faham kenapa Alam Flora d tekan supaya melepaskan semua kepentingan projek angkut sampah ini..

Dulu masa BN memerintah..tiada masalah pun tentang sampah ini...APA AGENDA GHAIB yang kita tak tahu d sebalik ;

1) Penurunan Harga Kontrak angkut sisa pepejal ?
2) Kewujudan Kontraktor Bunian ?
3) Kekayaan luarbiasa ahli-ahli parti ?

Doalah agar Allah tunjukkan SIAPA mereka sebenarnya dalam masa terdekat !!

Harap pihak yang berwajib buatlah siasatan segera atau berhadapan dengan kemarahan RAKYAT !!


Mereka akan menyalahkan Kerajaan BN dan itu adalah amat pasti memandangkan isu isu sebelum ini bila dibangkitkan maka yang akan menjadi mangsa adalah Barisan Nasional.




sambung....
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger