Label 10

Home » » ANAK CINA KOMA REMPUH SEKATAN POLIS !! ANAK CINA LAIN LABEL POLIS BAB# !! KASAR TUU !!

ANAK CINA KOMA REMPUH SEKATAN POLIS !! ANAK CINA LAIN LABEL POLIS BAB# !! KASAR TUU !!

Written By AAKJ on Wednesday, March 7, 2012 | 7:32 PM


Gua dimaklumkan bahawa Polis DiRaja Malaysia kena kutuk kaw-kaw didalam satu FanPage Fesbuk menyokong DAP.. Dorang dengan bangganya melabelkan Polis di negara kita ni sebagai BABI!!

Puak-puak ultrakiasu tu meroyan sebab salah seekor kaum dorang cedera parah akibat merempuh satu roadblock Polis di Tangkak Johor.. (BACA SINI)

Dorang dakwa kononnya Polis tu menendang motor anak cina yang berumur 14 tahun tersebut sehingga jatuh.., tapi tak ada bukti pun Polis buat macam tu..

Yang gua panas hati sangat.., cina-cina kurang ajar dalam Fesbuk tu terus maki hamun Polis dan labelkan Polis melayu sebagai BABI!! (SUMBER)

Tak cukup dengan tu, ada jugak yang labelkan semua bangsa melayu sebagai BABI.. Ni dah melampau sangat beb!! Ini bukan ultrakiasu lagi dahh..., ini dah kira mencetuskan api perkauman!!

Gua ada printscreen kenyataan-kenyataan cina-cina bangsat tu semua dalam wall Fesbuk berkenaan.. Dan korang PATUT tengok satu kenyataan yang last sekali gua letak tu..

Apa kena mengena SEMBAHYANG JUMAAT dalam isu ni? Itu pun kaum celaka ni nak pertikaikan.. Memang dah melampau sangat puak-puak mata sepet ni semua!!




















TQMPPONLINE

BACA D BLOG SAHABAT AMBO...BUDAK CINA NI YANG NAK LANGGAR POLIS DAN FIKIRLAH BILA POLIS D LANGGAR MAT MOTOR..ADA CINA DAP NAK SIMPATI ??

ANDA SIMPATI ?

MEHH SINI :

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger