Label 10

Home » » VIDEO SEKS PELAJAR 14 TAHUN !! ULAMOK TIN MILO HANYA TAHU SALAHKAN KERAJAAN ?!!

VIDEO SEKS PELAJAR 14 TAHUN !! ULAMOK TIN MILO HANYA TAHU SALAHKAN KERAJAAN ?!!

Written By AAKJ on Friday, February 24, 2012 | 3:04 PM



Tabiat melihat klip video lucah melalui telefon bimbit dengan kawan di sekolah menyebabkan seorang pelajar sekolah terpengaruh melakukan hubungan seks bersama teman lelaki yang baru dikenali bulan lalu.

Tanpa rasa takut perbuatannya diketahui keluarga, mangsa mencuri keluar pada tengah malam Rabu lalu, selepas menerima khidmat pesanan ringkas daripada teman lelaki yang dikenali sebagai Arif.

Pelajar berusia 14 tahun dari Kampung Kerandang, Besut, menyelinap keluar secara sembunyi ketika keluarganya tidur di bilik masing-masing dan menemui teman lelakinya yang menunggu di hadapan rumah dengan motosikal sebelum dibawa ke sebuah wakaf di tengah sawah padi di Kampung Gerong di Jertih.


SUMBER

Aku nak kita sama-sama pikir dengan hati dan dengan hati yang tenang..bala apakah yang kita mula terima ini ?!!

Ulamok politik makin kaya..makin ghairah dok buka kitab yang entah apa kitab yang d bacanya hinggakan segalanya dah jadi halal..amalan yahudi dan nasrani juga d bawa masuk seolah-olah amalan itu Islamik dan boleh menarik rahmat Allah swt.

Bala yang Allah hantar bukan saja berbentuk bala fizikal seperti taufan dan beliung..tapi keruntuhan moral dan kehancuran ummat juga petaka yang amat dasyat yang mampu untuk tarik bala yang lebih besar..pikirlah sendiri...



Wahyu Allah swt cuba d pesongkan !!



Dengar alunan gitar sambil hayati hadis dan firman..cuba..cuba test..kalau anda tak lalai dari ingat Allah maka anda menghampiri tahap wali hehe



KALAU MAJLIS DIA MAKA SEMUA HALAL YANG UMNO BN BUAT SEMUA HARAM !!
v
V

Firman Allah S.W.T:
وَالَّذِينَ لَا يَشْهَدُونَ الزُّورَ وَإِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا كِرَامًا


Maksudnya: dan (hamba-hamba Ar-Rahman itu) mereka tidak menghadiri Az-Zur dan apabila mereka melintas dengan perkara yang sia-sia mereka lalu dengan penuh kemuliaan.


Ini adalah ayat ke-72 surah Al-Furqan yang menceritakan sifat-sifat ‘Ibadur Rahman atau Hamba Ar-Rahman iaitulah orang mukmin sejati. 

Kalimah Az-Zur asalnya bermakna segala perkara batil dan dusta tetapi diperlihatkan seakan elok. 

Ulama’ terdapat 2 tafsiran, pertama ia adalah saksi palsu tetapi ini lemah kerana jika persaksian maka mestilah disebut: لا يشهدون بالزور- dengan adanya ba’ ta’diah dan ayat yang dibelakang menolak makna persaksian ini iaitu ‘lalu di majlis sia-sia’ dan ini merupakan tafsiran kepada Az-Zur.

Pendapat yang kuat ialah pendapat kedua iaitu majlis-majlis yang terdapat kebatilan kerana majlis yang batil ini memperlihatkan kebatilan itu seakan baik.

Contoh: Mengadakan konsert nyanyian dengan tujuan amal. Majlis Nyayian adalah batil namun diperlihatkan seakan ia baik dengan ditambah perkataan amal dibelakangnya. 

Mujahid meriwayatkan daripada Ibn Abbas makna Az-Zur ialah “Perayaan-perayaan Musyrikin”. 

Ulama’ lain menyatakan ia adalah “Majlisul Ghina’ wal Ma’azif” (Majlis Nyanyian dan Muzik)[2].



Pandangan 4 Mazhab yang tak pernah dan tak berani azhar idrus nak kupas :-




Aku harap azhar idrus tak perlu gusar dengan cara nak dekati anak muda..tak perlu sesatkan diri dan sesatkan mereka !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger