Label 10

Home » » VIDEO !! KAUM INDIA MULA PULAUKAN ANWAR !! MEREKA BUKAN HINDRAF HARAM !!

VIDEO !! KAUM INDIA MULA PULAUKAN ANWAR !! MEREKA BUKAN HINDRAF HARAM !!

Written By AAKJ on Wednesday, February 1, 2012 | 8:31 AM

Hot Videos!! Kebangkitan Masyarakat India Selangor menentang Khalid Gagap
Pakatan Rakyat masih lagi berharap kepada Hindraf untuk menarik sokongan kaum India menyokong mereka. Kita jangan fikir Hindraf itu bagus. Aku kongsikan 2 video gerak kerja NGO yang dinamakan AAT. Klik sini untuk laman web mereka yang mewakili komuniti India yang tertipu dengan janji hipokrit Pakatan Rakyat. Inilah yang menyebabkan mereka kembali cuba menghidupkan gerakan Hindraf!! Mohon sebarkan!!



Adun Seri Muda & Ahli Parlimen Kota Raja daripada Pakatan Rakyat telah berjanji palsu semasa PRU12, dimana kedua-dua wakil rakyat tersebut telah berjanji kpd penduduk kg Batu 5, Jln Bukit Kemuning untuk menyelesaikan masalah banjir sekiranya mereka menang. 

Tetapi sudah 3 setengah tahun mereka telah menjadi wakil rakyat, tak pernah sekali pun menjejak ke kwsn tersebut atau menghantar wakil. Jawatankuasa kg tersebut telah menghantar beberapa surat kpd mereka mahupun Menteri Besar tapi tidak langsung dihiraukan. Maka, mereka telah meminta bantuan dari Alternative Action Team supaya menyelesaikan masalah yg mereka menimpa.



Pelajar -pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Idris Shah menghadapi sengsara di mana mereka harus mengambil risiko setiap hari untuk menyeberang Jalan Raya sewaktu sekolah. 

Pihak Kerajaan tempatan enggan mendirikan lampu isyarat. manakala, MP Kapar tidak mempunyai masa untuk menolong orang hidup tapi sebaliknya menpertahankan hak orang-orang mati.
Sebarkan!!!!

tqkgc
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger