Label 10

Home » » X'KLUSIF !! SOKONG KALID GAGAP SEBAGAI EXCO AGAMA ISLAM SELANGOR HANYA PANDANGAN PERIBADI AAKJ !!

X'KLUSIF !! SOKONG KALID GAGAP SEBAGAI EXCO AGAMA ISLAM SELANGOR HANYA PANDANGAN PERIBADI AAKJ !!

Written By AAKJ on Sunday, January 22, 2012 | 8:00 PM

Kami sangat-sangat tidak bersetuju dengan tulisan Awang Selamat di atas. Pada kami Khalid Ibrahim telah membuat keputusan yang tepat.

Selama PAS memegang portfolio agama dan hal ehwal Islam, apakah ada satu pencapaian yang boleh dibanggakan?

Ayam yang dijanjikan berkokok pada pagi 9 Mac 2008 telah pun lama kena sembelih. Kilang Carlsberg masih lagi tersergam indah di Shah Alam. Malah Timb Pesuruhjaya PAS siap tawar lagi tanah untuk diperbesarkan operasi.

Arak masih lagi boleh dibeli secara bebas. Rumah urut dan premis maksiat? Makin subur bercambah bak cendawan selepas hujan.

Jumlah orang Islam yang dimurtadkan juga semakin bertambah. Jadi apa salahnya Khalid Ibrahim menarik portfolio tersebut daripada PAS? Pas ternyata gagal setelah diberi peluang selama lebih 3 tahun untuk membela orang Islam Selangor!

Betul tidak?!!



TAZKIRAH GITAR KARAN ..DENGAR SAMBIL HAYATI APA YANG NABI SAW KATAKAN PADA KITA..JANGAN LALAI DAH LEE..JANGAN STIM PULOPS HEHE :



H.R. BUKHARI MUSLIM

Daripada Anas ra berkata : "Akan aku ceritakan kepada kamu sebuah hadis yang tidak ada orang lain yang akan menceritakannya setelah aku. 

Aku mendengar Rasulullah SAW bersabda: "Di antara tanda kiamat ialah sedikit ilmu, banyak kejahilan, berlaku banyak perzinaan, ramai kaum perempuan dan sedikit kaum lelaki, sehingga nantinya seorang lelaki akan mengurus lima puluh perempuan".


H.R. TIRMIZI

Daripada Anas ra berkata : Rasulullah SAW bersabda : "Akan datang kepada umat ku suatu zaman di mana orang yang berpegang kepada agamanya laksana menggenggam bara api".



H.R. IBNU MAJAH

Daripada Abu Hurairah ra berkata : Rasulullah SAW bersabda :"Lagi akan datang kepada manusia tahun-tahun yang tandus (kemarau panjang). Dan pada waktu itu orang yang berdusta dikatakan benar dan orang yang benar dikatakan berdusta. 

Orang khianat akan disuruh memegang amanah dan orang yang amanah dikatakan pengkhianat. Dan yang berpeluang bercakap hanyalah golongan "Ruwaibidhah". Sahabat bertanya, "Apakah Ruwaibidhah itu hai Rasulullah?". Nabi SAW menjawab, "Orang yang kerdil dan sebenarnya hina dan tidak mengerti urusan orang ramai".


Di mana Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal agama Islam kali ke-88 yang bersidang pada 2 Oktober 2009 telah membincangkan pengenai penglibatan orang Islam dalam aktiviti Candlelight Vigil, di mana di dalam Muzakarah tersebut keputusan yang telah di ambil sebagaimana di bawah ini:

1. Islam melarang umatnya daripada terlibat dalam apa jua amalan yang bersifat ritual atau upacara bukan agama Islam.

2. Candlelight Vigil mengandungi unsur-unsur tasyabbuh dengan Agama Bukan Islam dan boleh menjejaskan akidah Umat Islam





Apa yang berlaku di DUMC itu jelas.  Murtad atau cubaan memurtad berlaku itu BENAR, PAS menyokong murtad juga BENAR, PAS mengutuk JAIS yang cuba menghalang cubaan memurtadkan orang Islam juga BENAR. ??



NI BUKAN HADIS..SENIKATA DIKIR BARAT OLEH PUOK PAS TAIK ;

Hadi Awang begitu yakin mengatakan HUDUD hanyalah 0.001% dari hukum Islam. Peliknya sebelum menang di Terengganu, Hadi Awang begitu lantang berkata "Jika Pas 

memerintah Terengganu, sebelum ayam berkokok Pas akan melaksanakan HUDUD"


SAMBUNG SOKMO...HEHE
Share this article :

+ comments + 1 comments

January 23, 2012 at 2:16 AM

SUDAH BOS...TQ 4 SUPPORT

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger