Label 10

Home » » WANITA PAS DAH MULA PANDAI MENIPU ?!! MEREKA D AJAR ATAU MEMANG SEMULAJADI ??

WANITA PAS DAH MULA PANDAI MENIPU ?!! MEREKA D AJAR ATAU MEMANG SEMULAJADI ??

Written By AAKJ on Wednesday, January 18, 2012 | 4:23 PM





Sungai Rapat Online mendedahkan dalam Bahagian 1 taktik kempen kotor Muslimah PAS yang menipu rakyat marhaen dengan maklumat salah. 

Bakal calon Pas Sungai Rapat, Radhi Zainon bersama-sama beberapa muslimut Pas telah menipu dan menghasut orang kampung kononnya mereka tidak akan dapat geran. Mereka membohongi rakyat bahawa ini semua hanya retorik politik sahaja.

Ramai orang-orang kampung telah tertipu dan menganggap kerajaan tidak mengambil berat hal rakyat terutamanya dari segi bantuan.

Taktik PAS sedemikian memang sudah diduga dan YB Hamidah ada menjawab kemusykilan tentang proses pengeluaran geran tanah untuk menjelaskan taktik kotor sedemikian di sini.

Bukankah ini melanggar tatacara kempen pilihanraya dan etika berpolitik? Kalau langgar, apa hukumannya SPR? Oh maaf ... dakwat hitam lebih penting.

Lihat bahagian seterusnya di Sg Rapat Online untuk ketahui lain-lain taktik kotor Muslimah PAS Piss Puss.

Hehehe ... Kali ini apa pulak? demi Islam, takpe menipu dan bohong?
Share this article :

+ comments + 1 comments

January 18, 2012 at 7:44 PM

dah standard dorang camni jer.... karang kena kutuk kata perangkap UMNO/BN... aku yang tak pro mana-mana parti politik pun boleh menyampah tahap longkang dengan perangai dorang, takder kelas langsung... nak kata bermunajat dok memaki hamun, nak kata berzikir dok menyumpah.....

(aku tak pro mana-mana parti politik dan aku cuma sayang Chedet! Tabik Chedet... namanya mekar seantero dunia kecuali dikalangan penyokong YAHUDI & AMERIKA - si penyangak Dunia)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger