Label 10

Home » » FOTO TERKINI !! RUMAH NIK AZIZ !! SATU PEMBOHONGAN ?! UNTOLD STORY part 3

FOTO TERKINI !! RUMAH NIK AZIZ !! SATU PEMBOHONGAN ?! UNTOLD STORY part 3

Written By AAKJ on Wednesday, January 18, 2012 | 6:13 PM


YANG BIASA D TUNJUKKAN..HEEE

AAKJ PERNAH KELUARKAN CERITA INI :


KINI
v
v
V
BLOGGER KELANTAN SENDIRI YANG DEDAHKAN !! :


Sampai bila Nik Aziz nak berlakon zuhud ni ? Yerlah GK bukan nak heran pun dengan rumah dia, sebab rumah Menteri Besar lain lagi besar.

Yang nak dibangkitkan disini adalah rumah seorang ULAMAK. Jika seseorang itu bergelar Ulamak, atau dipanggil sebagai Tuan Guru yang makannya zuhud sampai jilat pinggan adakah layak untuk duduk rumah diluar setinggan didalam kondo ini ?

Maknanya diantara rumah Menteri Besar di Malaysia ini rumah Nik Aziz yang paling sederhana. Tapi Diantara rumah ULAMAK di dunia ini rumah Nik Aziz lah yang paling besar. Kategori mana Nik Aziz yang sebenarnya.

Jika melihat gambar-gambar beliau yang menangis dan berkeadaan zuhud, sedikit terkejut bila melihat apa yang ada dibelakang rumah Nik Aziz. Kenapa tiada sekeping gambar pun di upload keadaan belakang rumah Nik Aziz ini.

Bukan GK nak menyibuk jaga rumah dia, tapi sekadar nak tahu apakah benar Nik Aziz ini seorang yang zuhud dan layak untuk digelar Tok Guru ataupun hanya sandiwara semata-mata.

GK rasa ianya satu perkara yang sangat payah untuk merakamkan keadaan dibelakang rumahnya. Melihat pandangan depan ada bangunan batu disebalik bangunan kayu.



Rasanya ramai benar yang nak lihat bagaimana keadaan belakang rumah Nik Aziz ini...hehe.

Mungkin untuk merakam gambar dibelakang rumah Nik Aziz ni boleh dibuat tender secara terbuka. Kalau senang dah lama gambar belakang rumahnya tersebar untuk membongkar misteri bangunan simen disebalik bangunan kayu tersebut. Ada Brannnnn !!!! Anda Mampu Mengubahnya....

MEHH TENGOK DARI SUMBER ASAL..GENG SAHABAT NADI D KLATE :
http://gelombangkick.blogspot.com/2012/01/misteri-bangunan-batu-dibelakang-rumah.html

Share this article :

+ comments + 19 comments

January 18, 2012 at 7:40 PM

bangunan belakang itu adalah kubur Nik Aziz, dah siap lama dah. Rumah kata pergi kubur dan azab dah lama menanti.. Mayatnya nanti mungkin diawetkan utk tatapan umum yg memuja MaYAT Hidup yg Dah Mati.

January 19, 2012 at 10:50 PM

Setuju sangat belakang tu kubur dia

January 25, 2012 at 7:30 AM

Fuhhhhh, dahsyat kau org, sebelum Nik Aziz pergi dijemput Illahi, Ahmad Shukri....... Awak tu nanti yg pergi dulu... Nanti kau tu yg terlebih hebat diseksa olih Allah. Saya tidak menyebelahi mana2 parti. Tapi ingat lah jgn menghina dan memfitnah kita sesama umat Islam, Dato Sri Najib pun selalu difitnah dan isterinya, kenape???. Bagaimana awak tu ditempat dia, saya percaya, mungkin awak lebih hebat dari dia, entah2 dah lama tergadai. Dunia ni dah nak sampai penghujungnya, beringatlah memfitnah tu satu dosa, dan menyakiti hati sasaorang tu pun satu dosa,

January 25, 2012 at 9:11 AM

ASM: saya rasa kata2 awak sungguh tidak beradab.saya dah ke sana pada nov 2011..gambar tu dah d tambah

January 25, 2012 at 6:51 PM

teruskan dgn keje2 fitnah ni...UMNO akan jatuh dgn penuh hina nnti..

January 25, 2012 at 9:50 PM

xdok kijo lain puok2 amno nih..blawok,tipu ore hok bodo,kcing ptis rkyat,tabur ftnah...tp xleh kato dmo jgk,wt blog ftnah ni mugo ore v ptis ko guano?wt la slagi mu sero rok te kedaroh gk...

February 1, 2012 at 4:20 PM

EHEM...NAMPAK SANGAT EDIT...P TGK SENDIRI BARU TAHU..SAYA CKP PASAL BARU JA P..XPAYAH GADOH..JGN SMPAI ADA YG BANDING2 DENGAN MENTERI2 LAIN..NAYA
ORANG BUTA JA XRETI BEZA EDIT OR X..SIA2 DAPAT DOSA KERING..

November 21, 2012 at 1:10 PM

huh.. fitnah. knp mesti fitnah org.. BODOH

Anonymous
November 27, 2012 at 12:56 PM

Woi UMNGOK bangsat. Ko jangan nak buat fitnah la sial. Ko pergi sendiri rumah dia. Ko tk payah nak tunjuk gambar super impose dr malaun haram jadah geng seangkatan dengan ko. Takut sikit la dengan tuhan woooiii bangsat. Esok tuhan cabut nyawa ko tk sempat ko minta maaf kt dia. Silap2 ko mintak dia tolong sembahyang jenazah ko. Barua buat blog penipu makan duit upahan haram.

Anonymous
January 1, 2013 at 5:09 PM

Bangunan besar kat belakang tulah Masjid Pulau Melaka. Rumah TGNA kan di belakang masjid tu. Masjid hasil sumbangan TGNA untuk kegunaan umat Islam di kawasan tu.. Sila lah datang ke Pulau Melaka, kita jemaah sama-sama..

Anonymous
March 18, 2013 at 2:15 PM

bodoh punya melayu (sebut Umno)

Anonymous
March 22, 2013 at 11:32 AM

bro..apsal kau x puas hati sgt dgn tok guru hahh..rumah dia tu pling kecil skali drpd rumah mb lain..ikut dia laa nak rumah sederhana ke tak..dia trima gaji jgak..takkan dia x boleh nak besarkan rumah dia..mmg dasar org umno mmg x puas hati dgn org yg buat baik..mana ulama umno kau tu..bnding la rumah ulama umno kau dgn rumah tok guru nik aziz

Anonymous
April 11, 2013 at 1:51 PM

tak pasal2 kena bodoh sebijik,sedar la..

April 26, 2013 at 9:34 AM

NAMPAK SANGAT EDIT,.TAK ABEH2 NAK MENIPU,......SEDAR DIRI TU SIKIT,,,.KALAU XDAK ULAMAK KAT MALAYSIA NI TU TANDA NAK KIAMAT,,..ALHAMDULILLAH TNGA RAMAI PENGIKUT YG AKAN SELALU MENDOAKAN DIA...HANGPA ADA???KENA MAKI ADALA..POLITIK TAK MATANG,,..JOM SAMA2 KITA BERTAUBAT,..JGN TAW BUAT,,NABI SENDIRI TAK SUKA UMAT DIA MEMPERJUANG DASAR KEBANGSAAN..WALLAHUALAM

Anonymous
May 6, 2013 at 10:04 AM

hanya orang kelantan tahu ini fitnah

Anonymous
May 6, 2013 at 9:18 PM

woi barua sial ko yang buat rumah tu ke???ko pon blom lahir aku rasa time rumah tu buat,,,cerita dh macam ko je yg letak batu asas...phuihhhh

May 7, 2013 at 10:21 PM

setahu aku,rumah TGNA berkembar dngan masjid :)

Anonymous
May 31, 2013 at 5:42 PM

@Ahmad Shukri Mokhtar

Kau cakap macam haram, dalam blog mengaku kau lelaki muslim, nasib baik dalam internet, kat luar kau tahu nasib, mulut kurang ajar, ahli neraka bertaubat la kamu. Sebenci2 kamu pada muslim yg lain, jangan hina muslim yg lain.

Anonymous
June 5, 2013 at 7:34 AM

dh pergi tngok rmh tgna..& saya masuk berjumpa & bergambar dgn isteri tok guru..saya dijemput makan lagi..yg bhg depan tu adalah (rmh hijau) rmh tok guru..banglo d bhg belakang tu tak wujud...melainkan diedit..yg ada adalah bangunan Maahad Annuar (Maahad Tahfiz)

jadi jgn difitnah..ingat fitnah itu dosanya besar..klu kwn2 tak percaya pergi sana tngok sendiri..klu tok guru ada..dia akn sambut dgn mesra..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger