Label 10

Home » » RUPANYA MAT SONDOL PWTC ANAK ORANG SUSAH...!! KESIAN LA PLAK AKU !!

RUPANYA MAT SONDOL PWTC ANAK ORANG SUSAH...!! KESIAN LA PLAK AKU !!

Written By AAKJ on Wednesday, January 11, 2012 | 5:47 PM

gambar sejarah..ketika mencari mat sondol..




Adam anak orang miskin dari Bertam Pulau Pinang terus berlagak sombong dengan mengkritik pihak pentadbiran yang menghukum beliau.

Bercakap style orang Kuala Lumpur ini adalah anak kepada bekas pemandu lokomotif yang ditamatkan perkhidmatannya kerana masalah kesihatan mental. Ayahnya adalah orang Melaka, tidak hairanlah cara percakapannya langsung tidak ada slanga Pulau Pinang walaupun ibunya adalah golongan Combi.

Jika diperhatikan disebelah beliau ialah seorang pengawal peribadi yang sentiasa mengawal beliau kemana sahaja Adam pergi. Logik kah anak seorang miskin yang ibu bapa nya hanya menyewa rumah kampung untuk berteduh dapat membayar gaji pengawal peribadi, sudah tentu ada orang yang menyokong dan sanggup berbelanja besar demi kebajikan Adam. Adakah Adam juga mendapat layanan istimewa seperti Sukma Dermawan?

Adam begitu yakin dan berani untuk membawa kes beliau ke mahkamah. Sudah tentu untuk membuka fail di mahkamah dan menyaman kerajaan beliau mestilah mempunyai sejumlah wang yang besar. Mampukah seorang pelajar yang mengharapkan pinjaman PTPTN mampu membayar yuran guaman.

Adam juga memiliki sebuah kereta Perodua Kelisa, dari manakah beliau memperoleh sumber kewangan untuk menanggung sewa beli, minyak dan penjagaan sebuah kereta yang memerlukan sekurang-kurangnya RM 30 sehari.

Sudah tentu Adam ada Godfather nya yang sanggup berbelanja besar asalkan beliau dapat hidup dengan mewah dan bergaya.

Perak Today


STEADY ABG LAN !!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger