Label 10

Home » » LOGO YAHUDI!!! BENDERA PKR BERLOGO YAHUDI?

LOGO YAHUDI!!! BENDERA PKR BERLOGO YAHUDI?

Written By AAKJ on Friday, December 23, 2011 | 11:10 PM


Punyalah tak de kerja puak-puak pembangkang, sampaikan wang kertas baru malaysia pun mereka nak politikan, dulu ada sekor blogger upahan husam masam kata duit syiling baru malaysia ada logo pentagram dan david star, punyalah bangang, pentagarm dan bunga raya pun dia tak boleh nak bezakan dan motif orang asli dikatakan david star, korang boleh klik sini untuk tengok bertapa bangangnya blogger yang dapat upah rm 2 juta dari husam masam tu dan rujukan corak apa yang terdapat pada duit syiling baru, klik sini.

Punya kecoh pasal syiling kononnya ada logo free mason dan iluminati sampai dia terlupa yang logo pkr tu lah sebenarnya ada ciri dan pengaruh dari freemason dan iluminati, tak caya korang tengok logo pkr dan mata dajjal yang di sembah oleh penganut fahaman freemason dan iliminati, sama tak?


So... bank negara akan keluarkan wang kertas dan syiling baru pada bulan julai tahun depan, maknanya puak-puak pembangkang ni ada masa 7 bulan je lagi nak tunjuk bukti-bukti bodoh pada rakyat yang duit kertas baru ada unsur freemason dan iluminati...
TQ DARULEHSAN
Share this article :

+ comments + 1 comments

December 24, 2011 at 12:11 AM

cantik betul duit baru ngan yg belakang bleh jd pengantin baru gak hehehe....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger