Label 10

Home » » DEDAH TERKINI !! KELANTAN ! KUBUR D GALI,MAYAT D PINDAH DAN TANAH D JUAL KEPADA CINA ? NIK AZIZ WAJIB JAWAB D MASYAR !!!

DEDAH TERKINI !! KELANTAN ! KUBUR D GALI,MAYAT D PINDAH DAN TANAH D JUAL KEPADA CINA ? NIK AZIZ WAJIB JAWAB D MASYAR !!!

Written By AAKJ on Saturday, December 10, 2011 | 11:25 PM

Demo Nampak Tak Bangunan KB Mall Tuh.Dibawah Bangunan Tersebut Asalnya Adalah 
Pasar Borong Basah Jalan Hamzah Yang Merupakan Pusat Jualan Hasil Pertanian
Dikalangan Petani Kelantan.
Begitu Juga Dengan Perhentian Bas Yang Menghubungkan Perkhidmatan Bas Dengan Negeri Lain Dalam Semenanjung.DAN Disebelahnya Terdapatnya Sebuah Perkuburan Melayu Islam.

Sebelum terbinanya KB Mall sekarang,itulah Tapak Pasar Borong berkenaan yang dibelakangnya terdapat sebuah Perhentian Bas yang lebih dikenali sebagai Perhentian Bas Jalan Hamzah  tempat berkumpulnya anak-anak muda Kelantan untuk menaiki bas dan berhijrah ke bandar untuk mencari kehidupan dengan merantau dan bekerja,serta terpaksa merempat mencari kehidupan di perantauan,memandangkan sampai kini Kerajaan Kelantan Gagal Menyediakan Kerja Pada Golongan Tersebut.

Pemandangan Hadapan Perhentian Bas Jalan Hamzah

 Awal Ramadhan Dan Selepas SyawaL Beginilah Peranan Mak Bapak.
Beli Tiket Bas Untuk Anak-Anak Mereka Pulang Balik Kerja Di Kota.
Meriah Broo.Ulat-Ulat Tiket Pun Berlambak Time Nih.


Ini Gambar Kubur Kristian Yang Hampir Dengan Lokasi Tersebut.
Sampai Sekarang Ia Masih Boleh Digunakan Lagi.


Insyaallah Minggu Depan,Andaikata Demo Sampai Ke Kalantan,Jangan Terkejut Kerana Perhentian Bas Dan Tanah Perkuburan Islam Udah Tiada Lagi.Andaikata Demo Angkat Pakai Kren Bangunan Indah Tersebut,Maka Terjawablah DISITULAH Tempatnya Perhentian Bas Jalan Hamzah Dan Tanah Perkuburan Islam Tersebut.



Kerana untuk mendapatkan keuntungan yang singkat,tanah kubur dan tanah wakaf pun Kerajaan Rejim Nik Ajis jual.Begitu kah cara pentadbiran islam bila ramai rakyat yang menitiskan airmata.Difahamkan juga,Tanah Kubur Kampung Kubur Kuda juga alami nasib yang sama.Pendedahan seterusnya akan menyusul.

Dahulunya Kubur Islam,Tetapi Kini DERETAN Tempat Letak Kereta

SELANJUTNYA D SINI :
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger