Label 10

Home » » PAS MELANCAP LAGI !! BUAT PEKAK TELINGA BILA RAKAN SEKUTU MEREKA HINA SUNNAH NABI SAW !! tuuuiiiHHH !!

PAS MELANCAP LAGI !! BUAT PEKAK TELINGA BILA RAKAN SEKUTU MEREKA HINA SUNNAH NABI SAW !! tuuuiiiHHH !!

Written By AAKJ on Tuesday, November 29, 2011 | 2:22 PM


Terbaca tulisan ringkas saudara Dhanyaraam di laman blognya yang mengatakan bahawa Manoharan Malayalam iaitu iaitu Ahli Dewan Negeri untuk kerusi N48 Kota Alam Shah telah persenda doa orang Islam.

Artikel ringkas mengenai Manoharan Malayalam yang dilihat mempersendakan doa orang Islam dengan meletakkan sekeping gambar papan tanda di laman facebook miliknya dengan menulis ayat "I saw this at Jln Duta High Court building".

Inilah papan tanda yang dijadikan bahan gurauan oleh YB berfahaman sosialis

Gambar tersebut 'ditagged' kepada beberapa rakan di laman facebook beliau dan mendapat beberapa komen yang jelas mempersendakan amalan doa umat Islam.  Dari penelitian daripada komen yang dipaparkan jelas Manoharan Malayalam berniat untuk mempersendakan amalan orang Islam. 





Ekoran tindakan bodoh 'paria' ini ada yang membalasnya dengan mempersendakan ajaran agama Hindu pula. Hal berkaitan agama bukan isu yang boleh dipermainkan atau dijadikan bahan gurauan .. Ianya cukup sensitif dan mungkin boleh membawa kemudaratan yang lebih besar.

Saya melihat tindakan Manoharan Malayalam yang berfahaman sosialis ini sebenarnya cuba mempersendakan doa orang Islam. Jika beliau tidak berniat mempersendakan doa-doa orang Islam, kenapa beliau LULUSKAN komen-komen negatif di laman facebook miliknya?

Lagi komen yang mempertikaikan tindakan bengong Manoharan a/l Malayalam :


tqYY

Share this article :

+ comments + 1 comments

November 29, 2011 at 3:35 PM

Dari sini kita lihat kaum India itu sndri (berkasta tinggi dan bijak berfikir) pun dah muak dgn mano yg dgn sengaja mempariakan dirinya sndri.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger