Label 10

Home » » KES MENCABUL BUAH DADA !! CUCU LIM KIT SIANG TERLIBAT ??

KES MENCABUL BUAH DADA !! CUCU LIM KIT SIANG TERLIBAT ??

Written By AAKJ on Sunday, October 16, 2011 | 12:25 PM


Isu anak VVIP meramas tetek seorang pelajar perempuan dan kemudian cuba didiamkan oleh bapanya dengan menyuap RM200,000 kepada keluarga pelajar perempuan tersebut, semakin heboh diperkatakan di blog-blog sama blog pro UMNO mahupun pro Pakatan.

Agak aneh juga mengapa dalam hal ini Guan Eng tak bersuara langsung. Malah perpindahan sekolah anaknya selepas isu ramas tetek itu juga nampaknya sangat mencuakkan.

Guan Eng sangat terkenal dengan sesi pembelaannya terhadap seorang remaja perempuan Melayu yang Anwar Ibrahim gunakan untuk membunuh kerjaya politik Rahim Thamby Chik.

Kenapa pula dalam kes remaja perempuan diramas tetek dan suapan RM200,000 untuk tutup kes, Guan Eng amalkan perangai standardnya.... BUAT-BUAT BODOH?
Flying Kick
Dr Novandri pula cerita..

Satu informasi sah yang MiM terima hari ini. Di fahamkan bahawa anak seorang pemimpin tinggi politik di Pulau Pinang telah mencabul kehormatan budak sekolah!

Dan yang dicabul itu adalah rakan sekelas budak tersebut. Dek kerana rosaknya moral anak lelaki beliau, RM200,000 telah disogok kepada ibubapa budak perempuan tersebut supaya tidak diheboh-hebohkan kepada masyarakat.

Apabila ditangkap oleh guru disiplin sekolah tersebut, budak lelaki itu dengan sombongnya mengatakan bahawa beliau adalah anak seorang VVIP. Maka, budak itu merasakan dia untouchable dan semua orang takut kepada bapa beliau!

Dek tidak dapat menanggung malu, bapa VVIP itu telah memindahkan anak beliau ke sekolah lain. Dan perkara ini hanya diketahui oleh mereka yang terlibat sahaja dan juga pegawai-pegawai penting VVIP tersebut!

Tetapi cukupkah dengan sogokan sebanyak itu ? Apakah VVIP itu boleh terus mempercayai pegawai-pegawai beliau?

Baca seterusnya di Dr MIM

Unspinners nak tanya. Anak siapa punya kerja ni?

Takkan anak Guan Eng yang boleh diibaratkan Khalifah Umar Abdul Aziz yang terkenal dengan keadilan tu.

Takkanlah Guan Eng yang sibuk bela remaja perempuan dalam kes Rahim Tamby Chik boleh lepaskan anak sendiri yang buat perkara hampir sama?

Takkanlah Guan Eng yang anti rasuah tu nak sogok RM200k suruh tutup mulut..

Unspinners tanya lagi. Habis anak siapa punya kerja ni?
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger