Label 10

Home » » TERDEDAH !! SIAPA "HUDA" DALAM PERBUALAN LUCAH YG D KATAKAN MAT SABU -NORMAH !!

TERDEDAH !! SIAPA "HUDA" DALAM PERBUALAN LUCAH YG D KATAKAN MAT SABU -NORMAH !!

Written By AAKJ on Wednesday, September 21, 2011 | 8:06 AM


SHAH ALAM, 20 Sept -- Nurul Huda, 28, anak kedua Timbalan Presiden Pas Mohamad Sabu, menunjukkan salinan laporan polis yang dibuat selepas rumah mereka di Seksyen 19 di sini, nyaris terbakar dipercayai disimbah minyak tanah kira-kira 12.40 pagi tadi.

Dalam kejadian itu, hanya pintu pagar rumah berkenaan dan beberapa batang pokok yang ditanam terbakar sebelum api berjaya dipadamkan oleh beberapa jiran. -BERNAMA

entri bukan nak 'menyerang' anak mat sabu, nurul huda secara personal tapi nak tunjukkan betapa ALLAH tu maha bijaksana dalam mempamerkan 'wajah' sebenar timbalan presiden PAS... penampilan NURUL HUDA melalui laporan polis ini mengukuhkan lagi bukti suara dalamvideo ini (KLIK) adalah suara mat sabu. cuba dengar perbualan mat sabu dalam minit ke12:44... menyebut tentang HUDA yang mengganggu 'urusan' dengan isterinya dan diceritakan kepada kekasih gelapnya, normah halim.

huda ketika itu mungkin baru berusia dalam lingkungan 11 tahun. rileks la HUDA... time tu kamu kecit lagi, jgan la rasa bersalah plak pasal kacau mak & bapak kamu nak 'maen' dulu!
TQ1PELURU
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger