Label 10

Home » » GEMPAR !! ADA BLOGGER SUDAH TENGOK VIDEO SEKS BARU ANWAR DGN PELACOR SIAM !! HABISS !!

GEMPAR !! ADA BLOGGER SUDAH TENGOK VIDEO SEKS BARU ANWAR DGN PELACOR SIAM !! HABISS !!

Written By AAKJ on Friday, September 23, 2011 | 8:31 PM



tqpapagomo
Dua pelacur Siam yang dilanggan Anwar Ibrahim
pada tarikh 12 & 13 Januari 2011


Kata RBF dia menonton klip video itu di Hadyaai,Thailand tiga bulan lalu. Klip berkenaan dipercayai panjangnya sekitar sejam lamanya. “Ia diatur oleh seorang rakan di sana,”ujarnya.

RBF mendakwa dari apa yang disaksikan lelaki dalam video itu memang 100 peratus seiras Datuk Seri Anwar Ibrahim. Video itu dalam hitam putih.

Dia menjelaskan video itu bermula dengan seorang lelaki berpakaian kemas masuk ke sebuah bilik hotel dan kemudiannya tukar pakai robe hotel. Waktu lelaki itu masuk sudah ada dua wanita di atas katil yang berasingan dalam bilik itu.

Selepas itu salah seorang dari wanita berkenaan masuk ke bilik sebelah (connecting room). Kemudiannya kelihatan wanita yang seorang lagi yang masih berada dalam bilik itu mengurutnya. Kata RBF dia tidak menonton sampai habis kerana ‘panjang sangat’ dan situasi waktu itu tidak mengizinkan. Menurutnya dia difahamkan aksi berkenaan dirakam di sebuah bilik hotel di Bangkok.

Dato Eskay sahkan bahawa memang terdapat rakaman video Seks Dato Seri Anwar Ibrahim yang dirakam kan di Thailand pada tarikh 12 dan 13 januari 2011 yang lalu. kenyataan tersebut adalah konsistem dengan rakaman CCTV yang didedahkan tempoh hari yang mana ada menunjukkan sedikit kelibat Dato Seri Anwar Ibrahim didalam sebuah bilik.


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger