Label 10

Home » » SHOCK CELAKO !! PAS KEDAH NAK ROBOHKAN SURAU BERUSIA 100 TAHUN !!

SHOCK CELAKO !! PAS KEDAH NAK ROBOHKAN SURAU BERUSIA 100 TAHUN !!

Written By AAKJ on Saturday, August 27, 2011 | 9:28 AM

 

Madrasah Solehah Kanchut Bhg 1 - Tuanku Sultan Kedah MURKA

Dalam keriangan menjalankan ibadah Puasa dan Bakal Menyambut Aidil Fitri oleh ummat Islam seluruh dunia bersama-sama tidak lama lagi lain pula ceritanya di sebuah negeri yang bernama Kedah Sejahtera.

Sebentar tadi saya telah memulakan risikan dan mengumpul beberapa maklumat berkenaan status terkini Madrasah Solehah Kanchut yang bakal dirobohkan pada bila-bila masa sahaja mulai saat ini, surat atau notis tidak rasmi telah diserahkan kepada jawatankuasa Madrasah Solehah Kanchut.

Pilu wakaf madrasah yang lebih 100 tahun bertapak dibandaraya
Alor Setar akan di Musnahkan oleh kerajaan Negeri Kedah
dibawah pentadbiran Parti Islam Sekular (PAS)
Madrasah Solehah Kanchut ini bertapak sejak lebih 100 tahun dahulu, menurut saudara Fadzil (Gambar) salah seorang Ahli Jawatan Kuasa Madrasah tersebut menceritakan Madrasah Solehah Kanchut ini bertapak sebelum kewujudan Masjid Zahir yang kita sedia maklum, beliau menceritakannya dalam majlis berbuka puasa Kahirah Madrasah Solehah Kanchut di sini.

Menurutnya lagi isu merobohkan madrasah ini sudah berkisar sejak bermulanya pentadbiran kerajaan baru bagi negeri Kedah yang ditadbir oleh Parti Islam SeMalaysia (PAS).

PERSOALAN
Apakah PAS ini merupakan MUSUH baru kepada ummat Islam ?
Sejauhmanakah kebenaran PAS dalam melaksanakan Al Quran dalam pentadbiran kerajaannya ?
Kenapa PAS begitu gemar menggadai Hak Ummat Islam kepada Budha (Ahli Kitab) apakah kepentingan PAS dalam urusniaga PENGGADAIAN Hak Ummat Islam kepada mereka?
Sekiranya kita merujuk kepada Firman Allah swt
Apakah Azizan Razak akan dimasukkan kedalam
Kubur Selepas Ini kerana KEZALIMANnya itu ?
Wallahualam.
Maksudnya: "Engkau   lihat  kebanyakan  mereka  mengangkat  orang-orang  kafir   jadi  wali.  Sungguh amat  jahat mereka  kerjakan  untuk  diri  mereka,  iaitu  amarah  Allah  kepada mereka, sedang mereka itu kekal dalam siksaan. (Al-Maidah:80)"

Dari Abu Hurairah r.a, dari nabi s.a.w sabdanya:”Sesungguhnya Imam (pemimpin, pembesar atau penguasa) itu adalah bagaikan perisai, di mana orang berperang memakai perisai dan menjaga diri dengannya. Jika Imam memerintahkan supaya bertaqwa kepada Allah ‘Azza wa Jalla dan berlaku adil, dia mendapat pahala kerananya dan jika dia memerintahkan selain itu maka dia mendapat siksa.” - H.R Muslim
Lihatlah! Betapa orang-orang yang tidak beriman itu sanggup mengambil orang-orang yang  kufur  menjadi   pemimpin-pemimpin  mereka.  Alangkah   jahil  dan  bodohnya  mereka melakukan  perkara  tersebut.  Apakah  mereka buta  dan   tidak  berakal  sehingga mereka  tidak nampak dan berfikir bahawa orang-orang yang kufur itu sudah tentulah tidak akan melakukan kebaikan di atas muka bumi ini. 

PAS menggunakan kaedah Islam Sekular dalam mengaburi dan memesongkan Aqidah serta mengelirukan rakyat terutamanya sekali Ummat Islam, saya dapat merasakan bahawa Tragedi 13 mei akan di SATUkan dengan Peristiwa Memali sekiranya masalah hak penganut Ugama Islam ini tidak dapat diselesaikan Menggunakan Al Quran oleh Kerajaan Kebajikan di negeri Sejahtera yang Membanggun Bersama Islam ini, dan sudah pastinya Ketua Agama Islam seluruh Negeri dan Ketua Agama Islam Malaysia akan turut MURKA bersama KEMURKAAN Allah swt terhadap Parti Islam SekularMalaysia. wallahualam.
SUMBER:PADI JANTAN
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger