Label 10

Home » » RAKYAT MALAYSIA BENCI AMBIGA !!

RAKYAT MALAYSIA BENCI AMBIGA !!

Written By AAKJ on Saturday, June 25, 2011 | 1:16 AM


Tinggi sungguh cita-cita apabila mereka mengatakan bahawa BerSHIT akan diadakan diseluruh dunia. Ada yang mengatakan ianya akan diadakan di Korea Selatan, Jepun, Australia dan Amerika Selatan. 

Aku tak taulah sapa yang akan turun berdemonstrasi di negara-negara tersebut. Takkan nak upah mat salleh berdemo untuk BerSHIT. Diaorg pun bukan tau apa yang terjadi di Malaysia. Setakat ambik upah macam orang Indonesia tempohari nampaknya BerSHIT dah betul-betul terdesak untuk menarik perhatian dunia.

Kalau kita lihat negara-negara tersebut adalah negara-negara yang pernah dilawati oleh Najib Razak. Apa sebenarnya tujuan BerSHIT dinegara tersebut? Tujuan sebenar bukanlah untuk menuntu pilihanraya bebas tetapi untuk menjatuhkan kreabiliti Najib Razak di mata rakyat negara tersebut. Itu saja tujuannya.

BerSHIT juga menggunakan FB untuk menjemput rakyat Malaysia di negara tersebut untuk berdemonstrasi tetapi malangnya tiada sambutan. Di Osaka hanya 8 orang sahaja yang akan hadir, Di Korea 10 orang, Di Los Angelas 17 orang, di San Francisco 16 orang dan di New York City 16 orang. Ini bermakna anggaran rakyat Malaysia setakat ini bersedia berdemo untuk BerSHIT dalam lingkungan 39 orang untuk 4 negara.

Kononnya mahu menggunakan kuasa media sosial seperti Mesir untuk menumbangkan kerajaan. Ayat aku kepada anak paria dengan mat sabun- Korang janganlah nak berlagak pandai. Rakyat Malaysia lagi pandai menilai yang mana intan yang mana permata.

Jangan kita terperanjat apabila dapat melihat muka iras-iras Melayu, Cina ataupun India datang berdemo di negara tersebut. Jangan kita terperanjat kerana mereka ini semua di beri upah seadanya terutama pelajar-pelajar bukan Malaysia. Maklumlah hidup pelajar di luar negara tidak semewah mana. Tentulah peluang untuk mencari duit poket tidak akan dilepaskan begitu sahaja.


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger