Label 10

Home » » KERAJAAN NIK AZIZ KERAJAAN SAMPAH !!

KERAJAAN NIK AZIZ KERAJAAN SAMPAH !!

Written By AAKJ on Monday, April 25, 2011 | 5:52 AM





Difahamkan bahawa Harta NIK AZIZ bernilai lebih 10 JUTA.


RUMAH MENANTU NIK AZIZ BERNILAI RM 1 JUTA


Kereta Mercedes RM500,000 dan CRV Rm 70 ribu untuk Tuan Sabariah ulang alik ke pasar. Rumah inilah yang selalu ditonjol oleh Nik Aziz.


ISTERI NIK AZIZ BERGELAR JUTAWAN. Kononnya Bandaraya Islam Kota Bharu berkembang tapi ada udang disebalik batu, sama hebat dengan pengumpulan harta oleh keluarga Nik Aziz. Tuan Sabariah kuat berniaga, pernah berniaga jualan langsung, hampir semua muslimat Pas di Pengkalan Chepa, Kota Bharu dan Kubang Krian menjadi ahli. Sekarang mengalami kerugian ada muslimat Pas yang mengalami kerugian RM50,000 seorang.
Kita boleh bayangkan berapa banyak wang muslimat Pas hangus. Apabila muslimat minta ganti katanya tak ada wang. Dalam pada itu sempat Tuan Sabariah membeli dua unit Rumah Kedai di Taman Koperasi Tanjung Chat Bandar Kota Bharu nilainya RM2 juta.
Kata penduduk Pulau Melaka banyak tanah orang kampong sekarang menjadi milik keluarga Nik Aziz yang bernilai berjuta-juta ringgit. Dari mana Nik Aziz dapat duit bergitu banyak? Ini lah kesederhanaan yang ditunjukkan oleh Isteri Ulamak, dalam diam juga seorang jutawan.


sumber : http://www.pisau.net/2009/07/manek-urai-pas-tok-guru-kaya-rayarakyat.html
Share this article :

+ comments + 1 comments

February 1, 2012 at 2:41 PM

SPEECHLESS..kesian btol si penulis bermentaliti serendah ini dengan niat nk memperendah rendah kan tuan guru nik aziz..biarla harta dia 10juta punn..dh rezeki dia..niat di hati nk je compare dgn expenses and scandalous life of najib, but x perlu kot..i'm not that desperate n pathetic.

this post is just plain stupidn immature! and funny too ~~,

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger