Label 10

Home » , » Usung Berhala Dalam Surau : Ulama Politik & Ustak Cari Makan Mula Jadi Iblis Bisu

Usung Berhala Dalam Surau : Ulama Politik & Ustak Cari Makan Mula Jadi Iblis Bisu

Written By AAKJ on Thursday, August 15, 2013 | 12:44 PM


Dah boleh baca apa yang bakal atau akan keluar dari mulut hapak pemimpin Pas, memang celaka..dari pemimpin peringkat cabang atau dahan atau ranting..semua sama..mula nak tunjuk jaguh dalam mengeluarkan Fatwa sesat !!

Taktik Ustak cari makan dalam Pakatan haram ni mudah je..mereka akan tengok reaksi pemimpin pakatan haram yang kafir dulu..kalau reaksi kafir tu menyokong maka mereka turut condong akan menyokong..maka berlumbalah mereka ke kedai kitab, beli yang murah-murah dan mula tafsir dengan sendiri mengikut hawa nafsu iblis yang bersarang dalam diri mereka..

Kalau mereka 'melawan arus' maka poket mereka bakal kosong selamanya kerana jemputan untuk ceramah memfitnah UMNO dan BN tidak akan mereka terima lagi.

Semalam pun ada pemimpin peringkat cabang ke dahan aakj pun lupa..dia terus menyerang dan menyalahkan Menteri yang bertanggungjawab menyelaraskan antara agama dan fahaman yang ada d Malaysia. Puok celaka Pas memang d latih agar apa yang berlaku atau apa saja isu bab agama Islam maka salahkan BN dulu..tuuuiHHH aku ludoh !

Puok Celaka ni juga d latih bagaimana nak kona maksud atau tafsir Hadis dan Firman agar sesuai dengan perjuangan sesat mereka..mudah je..amalan ambil sekerat atau terjemah separuh dan sembunyi separuh terjemahan Hadis dan Firman..bila orang kampung dengar maka mereka akan angguk sambil mulut mereka keluarkan bunyi.."..oOOO.." tanda setuju atau sesetengahnya tanda mengkagumi Ustaz cari makan tu kerana mampu cari hadis untuk perjelaskan apa yang kononnya kusut dalam kepala mereka...semua kena boddohkan !!

Contoh yang paling mudah, kes terbaru d Sedili, Johor..usung Tokong Berhala untuk ritual..mana pergi Ahli Majlis Syura Pas..mana pergi Ustak MekDee..mana pergi Ustak Budok yang junjung Nik Aziz seperti Nabi..mana..!! tuuuiHHH semua masuk kandang vavi ke..lari sembunyikan diri..maaf bukan kasar tapi itulah yang paling layak ayat bagi manusia yang munafik, menggunakan ayat Allah untuk hancurkan Islam..untuk kayakan diri dan seluruh ahli keluarga sendiri..untuk jamu nafsu..memang layak d ludoh !

Dalil Nabi saw benarkan Kafir Kristian Najran masuk Masjid Nabawi mereka tak nak cerita yang betul..puok celaka ni cuba wujudkan persepsi TAFSIR kononnya NABI saw BENARKAN KAFIR MASUK MASJID sahaja..cerita tang Apa sebenarnya Kafir Najran datang dan jumpa Nabi saw d Masjid Nabawi tidak d ceritakan secara jujur dan jelas, puok kera ni sengaja nak supaya nampak mereka SETUJU dengan kehendak Rakan Subahat Politik mereka. Nak nampakkan mereka sokong, bimbang hilang KERUSI empuk Wakil Rakyat d masa akan datang ! Nauzubillah !

Cerita 'masuk Masjid' ni dah lama berlaku..Ulama Politik dan Ustak Cari Makan Pakatan Haram nampak seolah-olah secara sebulat suara menolak Bab Najis Masuk Masjid..mereka sembunyikan Bab Najis ini..mereka ambil sekerat je..Nabi saw benarkan Kafir Najran Masuk Masjid Nabawi..mereka tak berganjak dengan pandangan jahil seorang Ulama ciptaan..mereka takut poket mereka KOSONG !

Cerita adab dalam masjid ada d SINI..bersambung..Ustak Iblis Bakal Kuasai Pakatan Haram !

Apa agenda Kafir ni sebenarnya dan apa yang ada dalam otak yang berkopiah putih tu? 
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
August 15, 2013 at 1:01 PM

Dulu bila YB orang kafir masuk surau/masjid buat ceramah, orang PAS kata apa salahnya orang kafir masuk masjid bukannya depa sembahyang kat situ... sekarang ini orang kafir masuk masjid/surau untuk sembahyang... dia kata nabi pun bagi orang kristian masuk masjid nabawi untuk sembahyang.... Orang PAS menyokong kekesatan ...patut la syiah suka sangat dengan PAS ... dapat di buli-buli dan senang dipengaruh ... Semoga mereka-mereka sedar cepat-cepat sebelum nyawa dicabut ...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger