Label 10

Home » » Terkini !! Foto Azhar Idrus Terlibat Dalam Kemalangan Kereta Remuk Teruk...Laju Ke?

Terkini !! Foto Azhar Idrus Terlibat Dalam Kemalangan Kereta Remuk Teruk...Laju Ke?

Written By AAKJ on Saturday, August 17, 2013 | 10:44 AM




Aakj terima foto ni daripada sahabat Terengganu..nampak gaya macam kereta Azhar Idrus terlibat dalam kemalangan..dia pun ada kat situ..

Kalau betul dia yang mengalami kemalangan tu..aakj ucapkan simpati..ye lah..tak suka kat dia tu isu lain tapi kalau sapa pun yang terima kecelakaan..aakj tetap simpati..

Kepada Abang Polis..sapa pun yang salah maka jalankan tugas anda..amanah tetap kita jalankan tak kira siapa yang salah..(hehe)..kalau tengok foto ni..ia berlaku d trafik light..ishhh sapa yang langgar lampu merah ni...

Tempat dan masa kejadian tak pula sahabat aakj bagi tahu..tunggu kalau dapat info terbaru..aakj update yaa...

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
August 17, 2013 at 11:13 AM

Kalau betul dia, ingat-ingatlah kita manusia ada silap dan salah.

Anonymous
August 17, 2013 at 2:37 PM

kemalangan ni berlaku di trafik lite dekat kedai kain DESA MURNI, Kg. Pengadang Baru, Kuala Terengganu; ada tanda kedai perpampang tu;

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger