Label 10

Home » » Selangor !! Video Penjaja Cina Samseng Nak Pukul Anggota Penguatkuasa Dengan Batang Besi !!

Selangor !! Video Penjaja Cina Samseng Nak Pukul Anggota Penguatkuasa Dengan Batang Besi !!

Written By AAKJ on Sunday, August 4, 2013 | 5:00 PM




Seorang peniaga cinabeng yang berniaga secara tapak haram di kawasan Subang Jaya Selangor telah bertindak hendak memukul menggunakan besi berat karat lagi tajam kearah orang Melayu kerana marah tindakan merampas barang perniagaannya.

Kaum Cinabeng lain turut menyokong serta 'backup' tindakan peniaga haram cina ini dengan menyatakan 'saya susah hati, saya susah hati, saya susah hati'.
Provokasi kedua yang dilakukan oleh nyonya-nyonya di sekeliling adalah dengan bertindak membaling batu kearah kepala orang Melayu untuk mencetuskan pergaduhan, dimana sewaktu itu kaum cinabeng disekitar ini sedang fokus merekod video. 

Apabila penguatkuasa mulai bersurai, kaum cinabeng di sekeliling telah bertindak 'boo' serentak bersama-sama kearah muka orang Melayu untuk sekali lagi mencetuskan provakasi supaya harapan pergaduhan akan dimulakan oleh orang Melayu dahulu.

Aakj: Anggota MPSJ sepatutnya dah boleh berkas mangkok taik babi tu bila dia mula pegang senjata nak ganggu tugas PBT..taku sangat ke kena marah atau kena buang kerja oleh Kerajaan Pakatan Haram sebab tak jaga puok ni? Kalau penjaja Melayu..mudah je MPSJ saman..sori bukan nak rasis tapi terpikir..jangan jadi bodoh dan d perbodohkan sepanjang masa !!

Wakil Rakyat atau Ahli Majlis MPSJ tiada kuasa nak buang anda bekerka selagi anda d landasan yang betul !

sumber
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
August 4, 2013 at 10:36 PM

Dah memang bodoh pon...

Sokong le lagi pakatan haram!

Anonymous
August 5, 2013 at 1:43 PM

memang haram jadah. macam ni la jadinya bila cina dapat sikit kuasa. melayu nak tengok saja ke? melayu masih lagi bertolak ansur. ini bukan masanya lagi dah. puak-puak ini tak boleh diberi muka lagi. kerajaan perlu tegas jangan sampai melayu bertindak sendirian

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger