Label 10

Home » , » Sandiwara : Jangan Terkejut Kalau Anda Pertama Kali Beraya Di Kelantan !! Part I

Sandiwara : Jangan Terkejut Kalau Anda Pertama Kali Beraya Di Kelantan !! Part I

Written By AAKJ on Tuesday, August 6, 2013 | 11:30 PM


Tahun ni giliran balik kampung ambo untuk beraya huhu..biasalah..seperti pasangan lain yang dah kawin..ada giliran..hehe kalau pasangan yang Queen Control maka leburlah harapan perjanjian giliran balik kampung untuk beraya.

Saja nak tulis sebab dah hampir 10 tahun tak balik beraya d kampung sendiri. Bukan tak ada giliran atau Queen Control tapi atas sebab teknikal maka aakj tak berkesempatan balik raya d kampung..sejak arwah abah tiada maka bonda beraya d rumah anak-anak perempuannya..kekadang ke Kedah..ke Pahang dan kekadang d KL..so aakj tak balik kampung laah hehe..

Kali ni bonda kata nak beraya d Kelantan..aakj baliklah..hehe sepanjang jalan..anda jangan terkejut samada anda balik dari KL melalui Gua Musang atau melalui Kuantan..sama je..penuh "Papan Tanda Janji Pilihanraya"

Yang hebatnya..tiada satu pun JANJI yang d pasak d tepi Lebuhraya Persekutuan d tunaikan..walaupun dah 23 tahun memerintah !! Ironinya Rakyat Kelantan umpama kena sihir..ikut dan patuh walaupun mereka tahu janji yang d tabur oleh Kerajaan Pas Kelantan tak pernah satu pun d tunaikan..MUNAFIK !!

-Janji nak bina Stadium..yang ada hanya upacara Pecah Tanah
-Janji nak bina Lebuhraya Rakyat..yang ada hanya RM2juta yang d kutip..jalannya mana?
Janji nak buat track Keretapi Laju ke Kuantan..mana Papan tanda ?




Apakah Nik Aziz sedikitpun tak rasa berdosa dengan janji Pilihanraya yang d tabur demi untuk mendapat UNDI dan terus kekal berkuasa untuk sakau harta rakyat?

Apakah Nik Aziz yang umurnya dah terlalu senja tidak rasa sikitpun bersalah dan tak rasa MUNAFIK ?

Perangai JANJI YAHUDI ini masih tak dapat d bendung..Pas Kelantan seolah-olah ketagih berjanji walaupun mereka tahu mereka takkan mampu tunaikan..ketika menjadi Pengarah Pilihanraya Kecil Kuala Besut pun Husam Kambing terbawa perangai Pas Kelantan..Beliau berjanji nak bina Lapangan Terbang di Pulau Perhentian..tuuuiHHH !! gilOOO !!

Otak Rakyat Kelantan d cemari dengan Virus Iblis..Nik Aziz tiupkan fatwa sesat demi nak selamatkan atau nak supaya Rakyat Kelantan lupa pada janji yang mereka tabur..fatwa seperti Orang UMNO buat Masjid tapi tak solat dalam masjid..Orang UMNO yang ajar rakyat kedekut kerana banyak sangat bina masjid dan orang kampung tak berpeluang sedekah untuk bina masjid..dan pelbagai bisikan iblis keluar dari mulut puaka Nik Aziz hanya nak selamatkan diri kerana GAGAL sediakan infrastuktur yang sepatutnya pada rakyat !

Tiupan dan hasutan Iblis dari mulut pemimpin Pas terlalu dasyat..ISLAM..itu saja modal yang d gunakan demi rakyat tidak bangkit dan 'gulingkan' mereka d setiap PRU :

"..adik kakak (tuan-puan)..kita hidup d dunia ini sementara sahaja..kita susah d dunia tapi kita senang d akhirat dengan pilih kerajaan pakatan yang islamik ini.."

"..adik kakak yakinlah Allah janjikan syurga kiranya kita bersama parti isle.."

Itu antara ucapan dalam setiap ceramah politik yang mereka anjurkan..sambil ceramah..sambil tong duit berjalan untuk kutip duit dari yang datang dengar ceramah..duit itu juga untuk bayar penceramah yang datang dengan kereta besar..

Foto kat atas tu aakj ambil untuk tunjukkan pada yang baru pertama kali nak beraya d Kelantan agar jangan terkejut kalau lihat minah rempit juga ada d Kelantan..SEKSI tu hahaha Nik Aziz akan salahkan UMNO BN kalau kita bangkitkan isu ini..yelah..dia memerintah selama 23 tahun..masih tak mampu nak didik anak Kelantan tutup aurat sepenuhnya dan dengan mudah salahkan UMNO BN !! Orang kampung akan angguk..sebab takut derhaka pada Tuan Guru yang d anggap KERAMAT !! mual wehhhhHH loya nak muntah !!

( keterangan foto: bukan budak cina tuu...keh keh tuuuiHHH !! )





Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
August 7, 2013 at 12:16 AM

Aku kat prt buntar pun sama..si nizar bengong tu buat masjid warna hijau blkg caltex tak siap dan terbengkalai..bila bn menang terpaksa keluarkan peruntukan 1juta utk siapkan rumah allah tu..buat masjid semata mata nk nama je..inilah pas.

Anonymous
August 7, 2013 at 1:22 AM

Dato Azeez Rahim Chairman Tabung Haji Keling Penyamun Duit Umat Islam.

Bagaimana seorang yang kaki SPA boleh diangkat untuk menjadi Chairman lembaga Tabung Haji? Mengapa Azeez Rahim yang memang cukup terkenal dengan kegiatan Conman dipilih untuk menerajui satu badan yang cukup sensitif dengan umat Islam?

Sudah tidak ada lagi mereka yang layak didalam Malaysia ini sehinggakan kaki melanggan pelacur ditempatkan dikerusi yang sepatutnya bersih imej nya. Dalam bergelar chairam Tabung Haji Azeez Rahim masih melanggan pelacur dengan meletakkan moral yang rendah serta mencalar imej tabung Haji.

Siapa pilih Azeez Rahim menjawat jawatan terpenting didalam Tabung Haji? Makan gaji buta nampaknya Jamil Khir Baharom menteri Agama bila meletakkan penyamun tarbus di tabung haji. Pecat Jamil Khir yang bodoh dan makan Gaji buta. Azzez Rahim dipilih Jamil Khir nampaknya jamil ni takde otak jual agama agaknya.

Chairam Tabung Haji Azeez Rahim mamak keling penipu, curi duit cina dan sapu pelacur untuk hidup mewah. Curi duit tauke cina meniaga haram lepas tu beli tilam dan basikal konon nak tunjuk duit dia. Dasar penyamun tarbus Azeez Keling. Lepas ni habis duit tabung haji keling ni samun.

Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

Sejak bila syarikat GLC dipaksa menyalurkan sumbangan secara paksa kepada Tabung Haji? Azeez Rahim tak fikir dan ambil kira duit derma tu halal atau haram? Syarikat glC bagi derma secara paksa kepada tabung haji tapi si Keling Azeez Rahim curi separuh duit derma.

Pilih lah orang lain jangan pilih aziz. Jamil khir takde otak pilih kaki langgan pelacur jadi ceo tabung haji.

Dah berapa banyak org bagi duit bayar azez nak dapat projek. Kalau aziz kena tangkap dalam lokap sah akan ada 50 lagi report pasal aziz pasal ramai geran aziz ambik duit. Ramai yang tunggu nak buat laporan pasal Azeez Rahim Keling.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger