Label 10

Home » , » "Rainbow Land" Tanda Cinta Taj Mahal Siapa Di Penang?

"Rainbow Land" Tanda Cinta Taj Mahal Siapa Di Penang?

Written By AAKJ on Monday, August 19, 2013 | 10:00 AM


perghHHH gondol..gondol..gondol...(ikut lirik kosong..kosong..kosong..) !!

Baru sepenggal lebih memerintah dan khabarnya banyak bukit-bukit d Pulau Pinang dah d gondolkan oleh Kerajaan Dap..berapa bukit ada d Pulau Pinang yang saiznya 'sebesar' itu?

Manusia lupa kenapa Allah jadikan bukit bukau dan gunung ganang..kenapa Allah pacakkan bukit dan gunung walaupun d sebuah Pulau yang saiznya tak seberapa pun manusia buat-buat lupa atau memang lupa atau memang tak tahu..anda semua carilah sendiri rahsia Ilahi ini..cuma bagi rakyat Penang..hati-hati dan jangan salahkan Kerajaan Pusat kiranya d landa petaka..

Benarkah seperti yang aakj dengar, segala projek tarah menarah ini dapat kat buah hati Lim Guan Eng yang d kenali dengan nama manjanya RAINBOW? Ada yang kata ini sebagai tanda 'rapat dan mesranya' antara anak Lim Kit siang dengan wanita yang bernama Rainbow ini..hehe kalau ikut bahasa romantik..sebagai tanda CINTA KASIH..alaaa sama dengan Shah Jehan..bina Taj Mahal sebagai BUKTI CINTA hingga hujung nyawa..hehe

Pergi dan lihat sendiri apa yang terjadi kepada tanah tinggi atau bukit yang ada d sana..kalau salah maka aakj minta maaf..apakah tiada Tanah Rezab Hutan atau Hutan Simpan Kekal d Penang? 

Poster d atas tu hanya ilustrasi yang aakj jumpa dalam dunia maya je..tapi kalau dah berkuasa..bukan susah nak buat seperti yang d gambarkan tu..ye lah untuk orang yang kita sayang..paling tak pun lantik dia jadi BROKER PROJEK huhu..

Rasanya dulu pernah kecoh..bini Lim Guan Eng sampai kena ikut lakinya masuk dalam sidang Dun Penang..dalam dewan tu kerana rahsia Rainbow ni kantoi..ada juga gambar yang mana Lim Kit Siang kena plaster kat dahi..hahaha kena apa tu..

Hingga kini..Betty..bini Lim Guan Eng senyap..sepi..bila d ajukan "cerita Rainbow" ini..


Kalau tak silap aakj..ada kisah menarik bukan sahaja bab projek-projek Mega..ada isu rumah yang bernilai RM1.5 juta atau nilai sewaannya mencecah RM3500 sebulan yang d katakan d diami oleh "bekas staff" Lim Guan Eng yang bernama Rainbow ini..

Menurut sumber, H’ng Sau Ping yang juga merupakan bekas ahli PKR, dia mendakwa bahawa penghuni rumah tersebut mempunyai hubungan yang istimewa dengan Guan Eng dan khabarnya isteri Ketua Menteri itu, Betty Chew, tahu mengenai isu penghuni rumah tersebut.

Lokasi rumah mewah tersebut d katakan beralamat d Slim Villas, Jalan Chemor, George Town..

Aakj juga dengar Rainbow dah tak kerja d pejabat Ketua Menteri lagi sejak Betty, bini Ketua Menteri dapat hidu hubungan istimewa lakinya itu...

..bersambung..







Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger