Label 10

Home » , » Pacak Berhala Dalam Surau: Cubaan Anjing Upahan Pakatan Samakan Islam Dengan Kepercayaan Lain

Pacak Berhala Dalam Surau: Cubaan Anjing Upahan Pakatan Samakan Islam Dengan Kepercayaan Lain

Written By AAKJ on Thursday, August 15, 2013 | 9:30 PM



Apa tujuan anjing upahan pakatan haram ni buat posting ini ?

Nak bagitahu bahawa kalau Kristian benarkan orang Islam Solat dalam gereja mereka maka Islam pun kena benarkan Kafir usung berhala dan pacak dalam Surau atau Masjid untuk sempurnakan ritual mereka?

Yang aakj nok sukko..anjing ni dah mula letak foto dia yang sebenar..selama sepenggal dok kena pijak dengan aakj dan sahabat aakj yang lain kerana posting sampah..akhirnya tunjuk juga muka..hahah semua orang tahu..anjing ni tunjuk muka sejak dia 'melawat' Balai Polis kerana tulisan yang menggugatkan keharmonian antara kaum d Malaysia.

Kini mangkok taik pakatan haram ni kembali dengan cara yang lebih berani..nak kata cara halus..ini bukan level halus..level jahil karat..nak samakan Islam dengan kepercayaan yang lain..Islam ke kafir mangkok ni atau murtad aakj tak pasti..menurut sahabat aakj dari Terengganu..mangkok taik pakatan haram ni asalnya dari Terengganu huhu..tuuuiHHH..dia ingat dia boleh sembunyikan muka selama-lama..

Maaflah aakj bukan nak berkasar dengan mangkok taik ni..namakan dia anjing pakatan haram tu sebab itu je yang layak bagi manusia yang hidup dengan idealogi sesat dan cuba pengaruhi hidup orang lain agar sama dengan otak karat beliau..

Janganlah kerana upah haram maka kita dengan berani nak SAMAKAN Agama Islam yang suci dengan kepercayaan sembah berhala !! (kalu buat kerja free..sorilah tuduh makan upah hahaha tuuuiHH..)

Semua ni timbul bila isu Buddha Singapore lakukan RITUAL dalam Surau d Resort Sedili..kononnya nak jadi Hero..nak cuba kekalkan UNDI pakatan haram dan nak politikkan keadaan kononnya kaum kafir d Malaysia d aniaya !!

Rakyat Malaysia yang waras samada yang Islam atau yang bukan Islam..jangan lupa..walaupun Malaysia, Agama Rasmi Persekutuan adalah ISLAM dan sejak Merdeka atau sebelum tu lagi, Islam d Malaysia tidak pernah menzalimi BUKAN ISLAM..malah siap bagi tempat untuk berRitual lagi...siap bagi tanah juga untuk dirikan tempat ritual itu..

"..bumi Allah ini suci, maka sujudlah.." - mengikut Ulama, d mana saja kita sebagai orang Islam, boleh lakukan Solat asalkan tempat itu tanpa syak..bersih !!

Mangkok taik kat atas tu cuba alihkan pandangan..gambar d atas adalah d luar negara..d negara yang Islam bukannya boleh d amalkan secara bebas, ada kekangan kerana Pemerintahnya Kafir..maka dalam keadaan darurat begini, Islam benarkan.

Takkan mangkok taik tu tak pernah dengar dari Ustaz yang mengajar d sekolah rendah lagi..kalau dalam keadaan darurat pun babi boleh d makan..bukannya susah aakj nak jawab soalan bodoh anjing pakatan haram d atas !!

Aakj mohon sangat-sangat kepada Jabatan Agama Islam..perhatikan kebangkitan golongan Islam Liberal ini..khabarnya dah mula menular bersama Syiah...amat bahaya gerakan ini...suka memanipulasikan Hadis dan Firman !!

Kepada Polis..semasa tangkap anjing ni dulu..apa perjanjian yang d buat?..makin galak nampaknya mangkok taik ni..

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger