Label 10

Home » , » Menteri Besar Kelantan Akan Bina Stadium Yang Di Janjikan

Menteri Besar Kelantan Akan Bina Stadium Yang Di Janjikan

Written By AAKJ on Tuesday, August 13, 2013 | 3:00 PM


"..hahahahahaha nak bina Stadium? bila?..duit kutip dah ke?" - Pak Mat Gateh Teksi (bukan nama sebenar) gelak besar bila aakj ajukan soalan ini ketika singgah minum d kedai kopi d cabang tiga Bachok..

"..janji pilihanraya je tu..tunggulah tahun 3000 baru naik janji tu.." sambungnya lagi.

Terkejut juga aakj..(terkejut yang d buat-buat hahaha) bila dengar rakyat Kelantan dah tahu lama dah perangai Pemimpin Pas Celaka Kelantan..mereka hanya tahu menabur janji demi SATU UNDI...bab munafik tolak ke jamban..nauzubillah !

Persoalan yang timbul..berani ke Menteri Besar baru ni nak langkau Nik Aziz..berani tahap mana beliau? 

Nik Aziz tak suka bina masjid..bagi Nik Aziz, kalau Kerajaan yang bina masjid akan buat manusia atau rakyat jadi kedekut..rakyat takkan berpeluang untuk sedekah duit mereka untuk bina masjid.

"..Nik Aziz ni gong..dia ingat sedekah hanya dengan duit untuk bina masjid..kita sapu dan bersihkan masjid pun sedekah..kita jaga masjid pun sedekah..malah kita sedekah kepada anak yatim pun sedekah.." -sinis Pak Mat.

Kepada yang tak tahu makna GONG tu..gong tu maknanya bodoh sombong hehe

"..selagi Nik Aziz ada..Menteri Besar yang mana pun takkan berani buat..ni nak buat Stadium yang menelan belanja sama dengan 100 buah masjid?..tempat hiburan tuuu.." - Jali Mat Piah..anak muda yang baru pulang dari KL mencelah.

Ini antara luahan rakyat Kelantan yang amat kecewa dengan Kerajaan Pas Kelantan..dah berpenggal pun masih dok ulang janji munafik..aakj ambil kesempatan sepanjang raya ni merayau masuk kampung dalam menyiapkan siri Sandiwara : Jangan Terkejut Kalau Anda Pertama Kali Beraya Di Kelantan klik d SINI.

Yelahh sambil beraya..ambik kesempatan melihat apa yang ada d negeri tanah tumpah darah ni..nak lihat juga sejauh mana beraninya Menteri Besar Kelantan yang baru ni..apakah beliau hanya boneka Nik Aziz ?

Masa Pilihanraya Kecil Kuala Besut..mulanya aakj nampak bahawa Menteri Besar Kelantan yang baru ni berani..ada gerakan serius TUKAR gambar Nik Aziz dalam rumah rakyat Kelantan..hingga ke Kuala Besut gambarnya d bawa haha

"..dah 100 hari Menteri Besar Kelantan yang baru ni ambik gaji..apa dia buat untuk rakyat Kelantan.." - kata penamat dari Pak Mat..


..sandiwara Kerajaan Pas ni bersambung..


ni poster MB Kelate yang d tabur d bazar ramadhan Kuala Besut..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger