Label 10

Home » » Terkini !! Foto Pernikahan Abby Abadi Dengan Jejaka 20an

Terkini !! Foto Pernikahan Abby Abadi Dengan Jejaka 20an

Written By AAKJ on Friday, July 19, 2013 | 4:14 PM



pergHHH hebattt !! senyap-senyap je penceramah politik pas, artis tak berapa nak laku..abby abadi nikah dengan budak umur dalam lingkungan 20an..namanya Farhan mengikut sumber terdekat !!

Dah 12 hari Abby bernikah..nikah pun dalam diam..abby lupa la tu..sdalam Islam mana boleh sembunyikan pernikahan..Nik Aziz tak ajar ke apa ni huhu..

Nampaknya lebai Kera Pas, Ustak Politik Pas dan Adun atau Wakil Rakyat Pas yang dok pasangan kail terpaksa gigit jari !!

..bersambung..khabarnya Suami Abby sudah ada kekasih dan kenapa beliau tinggalkan kekasihnya nanti aakj story d lain waktu..sabar..dok Kuala Besut..doakan BN menang dan kepada Abby..selamat pengantin baru..
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
July 19, 2013 at 5:03 PM

Motif menghina? Dapat pahala? Ish3... Bawak3 la istghfar... Apa dibuatnya bahkan lebih baik dari melakukan maksiat!

Anonymous
July 19, 2013 at 8:08 PM

Tu dia ustazah PAS.hehe

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger