Label 10

Home » , » Terkini : Filem Cina Komunis Akhirnya Di Tangguhkan Tayangan & Di Kaji Semula ! Bravo KDN !!

Terkini : Filem Cina Komunis Akhirnya Di Tangguhkan Tayangan & Di Kaji Semula ! Bravo KDN !!

Written By AAKJ on Sunday, July 28, 2013 | 10:17 PM

Balai Polis-Bkt Kepong -bunuh-bakar kejam

Tahniah KDN..akhirnya Menteri KDN yang baru, Zahid Hamidi menjalankan tanggungjawabnya sebagai Menteri yang tahu akan tugas dan tanggungjawab dan bukannya hanya panaskan kerusi empok sebagai Menteri yang d pertanggungjawabkan dalam menjaga keamanan dalam negara.

Beberapa hari yang lalu kecoh tang filem New Village yang d katakan cuba tonjolkan Komunis sebagai antara Pejuang Kemerdekaan ketika Malaysia menuntut tanah ini merdeka dari Penjajah British. Rakyat Malaysia yang sedar tang propaganda mula bersuara lantang membandingkan antara Filem Tanda Putera yang dah berulat dengan Filem Cina Komunis ini.

Filem Tanda Putera yang kisahnya tentang bagaimana pemimpin Tanah Melayu berusaha mendapatkan Kemerdekaan dan d waktu yang sama cuba 'amankan' ketengangan antara kaum telah tangguhkan penayangannya kerana ada pihak yang taknak rakyat Malaysia terutamanya golongan muda tahu siapa pencetus ketegangan antara kaum dan berakhir dengan Tragedi 13 Mei !!

Kepada rakyat Malaysia yang perihatin aakj ucapkan tahniah dan terima kasih kerana bersama dalam 'menahan' filem yang menjulang komunis sebagai pejuang kemerdekaan ini..harap KDN bukan saja tahan dan kajisemula..tapi siasat apa motif sebenarnya penyumbang modal yang bersungguh benar nak Filem taik ni d tayangkan !!



Pembikin Filem The New Village Jangan LUPA FAKTA Ini...

Baca d SINI



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger