Label 10

Home » , » Sidang Dun Selangor : Adun Pakatan Haram Guna Jentera Cyber Yang Terbodoh Serang Adun BN !!

Sidang Dun Selangor : Adun Pakatan Haram Guna Jentera Cyber Yang Terbodoh Serang Adun BN !!

Written By AAKJ on Sunday, July 7, 2013 | 12:22 PM


"Tegakkan bulu babi yang masih lembab"..itulah misi utama puok kera dalam jagaan yang d upah untuk buat apa saja..spin apa saja dan keluarkan fatwa karut dan hantir apa saja demi nak nampakkan Adun BN dalam Sidang Dun Selangor kononnya 'kalah' dengan hujah Adun Pakatan Haramjadah.

Aakj perati dan mengajak sahabat semua perati elok-elok..dalam banyak-banyak ucapan Datuk Shamsuddin Lias dalam Dewan baru-baru ini selaku Ketua Pembangkang di Selangor..kenapa tiba-tiba Adun-Adun kera dalam jagaan melompat sawan hanya dengan satu soalan balas ?

Adun Pakatan Haram cuba manipulasi Akta Himpunan Aman 2012..kononnya Datuk Shamsuddin atau lebih d kenali dengan nama panggilan Datuk Sam tak mampu atau terkedu tak dapat jawab hujah bodoh mereka :

"nyatakan mana-mana fasal dalam Perlembagaan Negara atau undang-undang negara yang menghalang rakyat mengadakan protes terhadap keputusan Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) lalu.."


Ini semua kerana dalam ucapan Datuk Sam, beliau menyentuh dengan tegas dan sinis ;

Mereka tidak menerima keputusan PRU 13. Yang anehnya ahli-ahli DUN di Kelantan, Pulau Pinang dan Selangor telah mengangkat sumpah dan menubuhkan kerajaan Pakatan Pembangkang di negeri-negeri tersebut termasuklah di Selangor pada 21 Jun 2013 yang lalu. Bukankah ini ‘double standard’ dengan izin Tuan Speaker atau ‘SIKAP HIPOKRIT TERBESAR’ dalam sejarah PRU di Malaysia?

Ahli Parlimen Permatang Pauh juga gagal untuk mempengaruhi ahli-ahli Pakatan Pembangkang supaya memulaukan majlis angkat sumpah. Akhirnya beliau sendiri angkat sumpah. Kalau tidak iktiraf keputusan PRU 13 mengapa angkat sumpah ?

Baca Teks Ucapan Penuh Datuk Sam d SINI

Adun puok kera ni melompat kononnya nak bagitahu penyokong dan penganut mereka bahawa DEMO JALANAN HARAM itu perbuatan yang betul dan SAH..nak tunjukkan apa juga perbuatan mereka itu betul pada Rakyat Malaysia yang bagi mereka boleh d perbodohkan..yaa aakj setuju..yang bodoh adalah penyokong mereka..penganut setia puok kera ni walaupun ada d antara mereka berpendidikan tinggi..Berhimpun hanya sekadar nak bagitahu dunia bahawa 40,000 Pengundi Bangla datang mengundi BN !!! semua percaya..angguk macam kera lapar tak makan pisang 5 hari..tuuuiHHH !!

Bila Datuk Sam hempuk Anwar dalam Sidang Dun Selangor yang tak berjaya heret Adun Pakatan Haram yang lain dari bersumpah sebagai Ahli Parlimen..seluruh bala tentera alam maya yang selama ini makan upah untuk sara anak bini mereka mula menyerang Datuk Sam dalam satu sudut sahaja..Himpunan BEROKOut 505 !! kononnya ada akta yang membolehkan rakyat PROTES PRU d jalanan ? bodoh !!

Nik Nazmi dari Parti milik Anwar-Jijah dan Adun Pas Celaka dari Paya Jaras yang  kononnya Peguam juga melontarkan soalan yang sama kepada Datuk Shamsuddin berhubung isu Himpunan Haram itu yang kononnya rakyat ada hak berhimpun dengan aman..

Nampak sangat kebodohan level kritikal puok kera ni..Akta Himpunan Aman pun cuba d putarbelit..nak tunjukkan beliau ni lulusan undang-undang dan pengundi Paya Jaras sekali lagi kena bodohkan..ada perbezaan yang jelas atara Himpunan Aman dan Himpunan Haram..bezanya mudah..Kerajaan telah tetapkan MOHON PERMIT..itu saja..Nik Nazmi nak tunjuk pada rakyat Selangor bahawa beliau d bicarakan atas kesalahan menganjur Himpunan Haram atau Himpunan tanpa permit tu SALAH ?

Itu bab permit..yang nyata dalam peruntukan Undang-Undang Persekutuan..ada ke sebut CARA NAK PROTES KEPUTUSAN PRU boleh d buat d Jalanraya, Stadium, tepi longkang atau bawah pokok kayu dan akan d pertimbangkan oleh HAKIM ?

Adun Pakatan Haram nak rakyat Malaysia lupa apa itu PETISYEN ? nak rakyat Malaysia terima cara baru nak protes keputusan PRU hanya dengan buat himpunan jalanan dan berkhemah d Dataran Merdeka ?

Yang ni pun nak kelirukan rakyat Selangor ke ? Tolong cek betul-betul..Adun Pas Celaka tu betul ke lulusan undang-undang ?

Kesian aakj tengok..blog dan portal serta cybertrooper Facebook & Twitter  upahan puok kera ni terpaksa 'bermain' isu ini sahaja !! isu lain nak sentuh bimbang susah nak spin !

Kepada Datuk Shamsuddin..syabas aakj ucapkan..orang cerdik tak jawab soalan orang bodoh..!

Kalau puok kera ni cerdik..jawab semua apa yang d tanya oleh Datuk Sam..kerana apa yang Ketua Pembangkang Selangor tanya itu untuk penjelasan pada rakyat bukan untuk diri Datuk Sam ! Jawab dengan jujur..bukan soalan d balas dengan soalan yang bodoh ! itu bukan menjawab..itu tunjuk kebodohan anda sebagai Wakil Rakyat yang memerintah negeri yang paling kaya d Malaysia !!




Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
July 8, 2013 at 8:38 AM

Gomo ... Kita gomo biar puok bengong tu x leh nk belawok & wat bodo lagi

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger