Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut ; Populariti Leman Lawak Mengatasi Anwar

#PRKKualaBesut ; Populariti Leman Lawak Mengatasi Anwar

Written By AAKJ on Monday, July 22, 2013 | 10:47 AM



Anwar d hina malam tadi..aakj kata dah semalam..kalau Hadi Awang yang d anggap Tok Guru Agama bagi orang Terengganu pun sekitar 200 orang sahaja yang datang dengar ceramah..Nik Aziz pun tak sampai 300 yang hadir..Abby Abadi pun lagi teruk..sekitar 50 orang je datang pinjamkan telinga..baca d SINI

Bayangkan hanya sekitar 500 orang sahaja ahli Pas yang hadir d ceramah Anwar..itu pun hampir 400 orang yang datang adalah dari Pas Kelantan..dan yang datang pula hanya kerana nak lihat aksi Leman Lawak yang sentiasa buat lawak boddow d pentas.."..hiburan selepas terawih.." -ahli Pas Kelantan.

Rekod buruk Anwar kerana kes LIWAT dan SEWA PELACUR menyebabkan rakyat Kuala Besut cuak bila dengar nama Anwar.."..kami orang Besut tidak mudah ditipu dan kami tak perlu berlakon untuk nyatakan yang siapa dalam video dengan pelacur.." - anak muda Kuala Besut..

Lihat saja foto d atas..siapa tumpang populariti siapa..Leman tidak perlu tunggu lama untuk sebaris dengan Ketua Umum parti milik Anwar anak beranak..

Leman boleh bangga dengan pencapaian dirinya sebagai tunggak utama penceramah Pas Malaysia..bukan sekadar mampu d gandingkan dengan Anwar..dengan siapa saja pun beliau dah duduk sepentas..perghHHH !! boleh gila Anwar !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger