Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : Melayu Kelantan "Hodoh" !! - Nik Aziz

#PRKKualaBesut : Melayu Kelantan "Hodoh" !! - Nik Aziz

Written By AAKJ on Monday, July 22, 2013 | 1:00 PM


Dalam nyanyuk Nik Aziz masih mampu berstrategi dalam mengekalkan popularitinya sebagai 'ulama politik' dan sumber rujukan manusia bodoh yang tak berakal !

Setiap kali Nik Aziz merasakan dirinya d lupakan maka beliau akan keluarkan kenyataan yang bakal 'melekat' dalam kepala seluruh rakyat Malaysia tak kira agama apa dan bangsa apa !

Kini Nik Aziz mengambil kesempatan d Pilihanraya Kecil Kuala Besut..beliau dah tahu nama makin d lupakan sejak tidak lagi jadi Menteri Besar Kelantan dan sejak beliau tahu beliau bakal d singkir dari jawatan Mursidol am.

Nik Aziz kekalkan sentimen BANGSA..dulu beliau pernah keluarkan kenyataan bahawa beliau TIDAK bangga jadi Melayu !! kononnya Melayu bukan agama..Nik Aziz sengaja keluarkan kenyataan tersebut demi nak dapat undi yang solid dari kafir !

Dua malam yang lepas..lagi sekali Nik Aziz sentuh isu bangsa..kononnya kerana UMNO lah maka Bangsa Melayu Kelantan jadi HODOH perangainya..atau dengan kata lain berperangai JAHIL !

“Cari duit hanya buat rumah, beli tanah, beli kereta…masjid tak buat. Ini satu kecelakaan yang menimpa,”  (klik SINI)

Itulah kenyataan terbaru Nik Aziz dalam ceramah politiknya d Dun Kuala Besut dua malam yang lepas hanya kerana nak selindungkan kelemahan pentadbirannya selama 23 tahun. Bayangkan selama pemerintahan Nik Aziz hanya 1 3/4 masjid sahaja d bina oleh Kerajaan Negeri..itupun Kerajaan Pusat yang siapkan sepenuhnya !!

Betapa jahat dan hinanya Nik Aziz d saat umur makin nak masuk liang lahad..celupar dan hapak bila menuduh Melayu Kelantan CELAKA bila tak hulurkan duit untuk bina masjid !

Nik Aziz mabuk ke apa aakj pun tak tahu..dia tahu ke rakyat Kelantan hulurkan derma untuk bina masjid atau surau ?

Nik Aziz sembunyikan kebodohan dan kezalimannya bila duit Kerajaan Negeri Kelantan dia guna untuk apa pun kita tak tahu..

-Nak kata buat jalan atau maintain jalan sedia ada..jalan d Kelantan 60 % amat teruk keadaannya..

-Nak kata baiki longkan atau potong rumput d jalan-jalan bawah pantauan negeri..datanglah ke Kelantan dan anda akan lihat sendiri..rumput lebih tinggi dari lalang..

-Nak kata repair atau tambah tempat tunggu bas d kampung..tuuuiHHH hampeh !!

Apa yang Nik Aziz buat sebenarnya sepanjang beliau jadi Menteri Besar ?

Masjid kat tepi jalan d Kubang Kerian tu khabarnya zakat perniagaan anak kelantan yang berjaya d KL..betul ke ?

Apa sebenarnya yang ada dalam otak Nik Aziz bila marahkan Melayu Kelantan beli rumah, tanah dan kereta ? mangkok jamban Dap ni cuba nak alihkan isu kereta apa yang dia dan anak pinak beliau pakai ?





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger