Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : Calon BN Di Hina Calon Cacat !!

#PRKKualaBesut : Calon BN Di Hina Calon Cacat !!

Written By AAKJ on Saturday, July 20, 2013 | 8:30 PM


Penulis Upahan Pakatan Haram jadah dah mula istiqamah serang Calon BN hinggakan yang terbaru penulis upahan giloo ini menghina Calon BN kononnya cacat mulut..kononnya Calon Pas celaka memang sempurna 100% baik dari segi kehebatan kelulusan dan harta kekayaan yang menimbun !!

Bagi aakj puok kera ni tak pernah nak belajar sifat Nabi saw..bagaimana Nabi saw bertutur atau berbicara..bagaimana Nabi saw ketawa hinggakan bagaimana Nabi saw 'besama' isteri-isteri pun ada d ceritakan..

Aakj malas nak tulis d sini bab keperibadian Nabi saw..pergi kedai tanya tuan kedai jual kitab..cari Kitab Hadis dari At Tarmizi dan tengok Bab Keperibadian Nabi Muhammad saw dari kepala hingga hujung kaki dan dari rumah ke Masjid hingga ke kamar tidur..tak perlu nak hina orang kalau tak tahu..

Puok kera ni siap letak video dengan hina Calon BN bercakap tak buka mulut penuh..nak kato boddo memang puok pas celaka ni boddow..nak kata cerdik menang jahil tukil atau orang KL panggil jahil karat !!

Baca apa yang penulis Upahan Pakatan tulis :


Bagaimana seorang jurutera awam dengan pendapatan kurang RM 100,000 setahun boleh bersaing dengan kontraktor berjaya yang menggunakan modal sendiri bernilai berjuta-juta ringgit sebelum dibayar oleh kerajaan dalam menyelesaikan projek yang diamanahkan kepadanya?

Dari segi itu rakyat Kuala Besut pasti tidak ada masalah untuk mendapatkan bantuan kewangan dari calon PAS kalau dia menang pada 24 Julai kelak.

Selain itu, dari segi fizikal juga, calon PAS adalah jauh lebih baik dari calon BN.

Cuba perhatikan video dibawah dan cara Tengku Zaihan ini bercakap.  Perhatikan mulutnya, dimana dia tidak mengangkat gigi semasa bercakap dan kelihatan sukar untuk menyebut perkataan-perkataan tertentu.




Ini adalah satu kecacatan yang memalukan penduduk Kuala Besut. Memalukan dari segi mereka dipersembahkan dengan calon yang tidak sempurna dari segi fizikal oleh BN, walaupun ada pendidikan dan kerjaya yang baik.

Baca seterusnya penghinaan d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
July 20, 2013 at 10:19 PM

Hok tulih tu set bengong boh! Tak dok benda lain dah dia nk tulih.

Anonymous
July 21, 2013 at 7:43 AM

Nilh peyokong mbabibuta.taksud..mghina org pn d sokong..npk Sgt x modal..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger