Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : Beranikah Azhar Idrus Perangi Syiah Dalam Pas

#PRKKualaBesut : Beranikah Azhar Idrus Perangi Syiah Dalam Pas

Written By AAKJ on Tuesday, July 23, 2013 | 1:00 PM


HAIRAN bila Azhar Idrus tiba-tiba sahaja menyerang Kerajaan BN tentang isu ajaran Syiah yang mula merebak dalam negara. Seperti biasa mangkok ni takkan salahkan Pakatan Haram jadah dalam isu ini dan seolah-olah iblis buta, tak nampak bahawa penganut Syiah majoritinya d kalangan pakatan haram jadah !

Mudah saja Ustak Cari Makan ni tuduh Kerajaan BN tiada ROH ISLAM maka inilah sebabnya Syiah makin membiak d Malaysia. Mangkok ni tahu ke apa yang Kerajaan BN buat tang puok sesat Syiah ni? Tahu ke mangkok jamban Dap ni berapa jumlah tangkapan dan yang paling penting Azhar ni sedar atau tidak apa langkah Kerajaan BN buat untuk benteras penganut sesat Syiah d negara kita ?

Perangai Ustak Cari Makan ni aku ingatkan dah mula berubah dalam bulan puasa ni rupanya otak karat Sindrom SALAH BN ni masih dan makin menebal dalam jiwa Ustak Ciptaan yang tak tahu apa kelulusan dan jurusan mana beliau belajar..nama pondok tempat dia bertalaqi pun dia masih belum jawab..dah lama aakj tanya ni..



Mangkok taik Dap ni tak perasan atau memang tak tahu atai memang saja buat tak tau bahawa dalam parti Pas lah yang paling banyak ada penganut Syiah !!

Tak perlulah aakj sebut nama puok kera dan celaka pas yang begitu taksub dengan Pas..taip kat google imej "Syiah dalam Pas" maka keluarlah wajah-wajah munafik pemimpin Pas Celaka yang begitu sayang pada Syiah !

Kenapa Azhar tak berani nak tegur Pas tentang wujudnya generasi muda yang begitu taksub dengan Syiah yang terang dan nyata SESAT !! Tak de Telor ke ?

Kenapa Azhar tak nak jelaskan dengan perinci siapa atau bagaimana nak kenali Syiah yang ada d sekeliling anda :

Cara Mengenali Syiah

Syiah mempunyai kecenderungan mencemuh dan mengutuk para sahabat Nabi r.hum. seperti Sayyidina Abu Bakar, Umar, Uthman dan lain-lain, bahkan lebih parah lagi melabelkan sahabat-sahabat tersebut sebagai munafiq dan kafir. 

Mereka melontarkan tuduhan bahawa sahabat menyembunyikan fakta-fakta penting agama dan juga menyelewengkan al-Quran. 

Mereka meragui kebenaran dan kesahihan ajaran Islam yang ada pada hari ini kerana ianya dibawa oleh sahabat Nabi s.a.w yang dikatakan munafik dan kafir dan sebagai alternatif mereka cuba menampilkan satu bentuk ajaran lain (Syiah) yang kononnya datang dari anak cucu Nabi s.a.w. (Ahlul bait)

TANDA-TANDA SESEORANG TELAH DIPENGARUHI / TERJEBAK DENGAN SYIAH
Ciri-ciri di bawah adalah sebahagian dari petanda seseorang yang menganut ajaran Syiah. Berwaspadalah jika anda dapati tanda-tanda sebegini ini tampak mula kelihatan pada orang-orang yang anda sayang.

1) Senantiasa memuja Sayyidina Ali dan melebihkan beliau daripada Sayyidina Abu Bakar & Umar
2) Memperlekeh dan memandang rendah kepada sahabat-sahabat Nabi s.a.w.

3) Sering menghimpunkan (jamak) sembahyang Zuhur bersama Asar dan Maghrib bersama Isya’ tanpa sebarang sebab.
4) Kaki tidak dibasuh ketika berwuduk sebaliknya hanya disapu sahaja.
5) Sujud di atas batu Karbala ketika solat.
6) Menepuk paha ketika memberi salam sesudah sembahyang.
7) Tidak mahu makan ikan yang tidak bersisik.
8) Melewatkan berbuka puasa sehingga hampir waktu Isya’.

9) Memarahi orang yang puasa Asyura.

10) Sering memperkatakan tentang keperluan kepada imam zaman ini (Imam Mahdi).


KALIMAH SYAHADAH SYIAH
"Tiada Tuhan Melainkan Allah, Muhammmad Pesuruh Alah, Ali Khalifah Yang Dilantik Oleh Allah, Khomeini Hujah Allah .."


Aakj mohon Azhar Idrus supaya cermin diri..kalau dah ahli Pas pekat tu maka pekat jugalah FATWA SESAT yang keluar dari mulut hapaknya !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger